زنجبیل ارگانیک و لاغری

مطلب را به اشتراک بگذارید

زنجبیل ارگانیک و لاغری

ورزش در بدن ایجاد حرارت می کند. زنجبیل همچنین بدن را گرم می کند و متابولیسم بدن را افزایش می دهد.
زنجبیل تقریباً بدون کالری است. مصرف زنجبیل در پخت و پز غذا، و همچنین چای زنجبیل می تواند موجب چربی سوزی و لاغری شود. زنجبیل، طی سال های بسیاری برای درمان تهوع و دیگر مشکلات گوارشی استفاده می شده است.
L.K. هان، یک محقق ژاپنی، می گوید زنجبیل با گرمازایی، موجب افزایش سوخت و ساز بدن می شود. زنجبیل ارگانیک در فهرست غذاهای چربی سوز قرار دارد.
زنجبیل ارگانیک یک گشادکننده عروق است، قطر شریان های کوچک را افزایش می دهد و باعث افزایش گردش خون می شود. افزایش جریان خون و گردش خون موجب افزایش درجه حرارت بدن به میزان کمی می شود. با توجه به افزایش درجه حرارت بدن، سوخت و ساز بدن افزایش یافته و کالری بیشتری سوزانده می شود.
زنجبیل موجب بهبود عملکرد کیسه صفرا، کبد و معده می شود، در نتیجه فرایند هضم را بهتر کرده و انرژی بیشتری برای چربی سوزی به بدن می دهد.
همچنین زنجبیل در درمان یبوست و کاهش کلسترول نیز استفاده می شود، که این موارد، خود موجب کاهش وزن و چربی سوزی می شوند.

چای سبز با زنجبیل نیز یک ماده ی بسیار موثر برای چربی سوزی است و همچنین خواص بسیاری دارد. هم چای سبز و هم زنجبیل خاصیت چربی سوزی دارند.

زنجبیل ارگانیک ۲۰۰ گرمی

زنجبیل و زردچوبه ارگانیک ۱۰۰% خالص و طبیعی OAB

از آنجا که زنجبیل و زردچوبه این شرکت ارگانیک بوده و ۱۰۰% خالص و طبیعی می باشد لذا میزان مصرف آن در هر بار استفاده در تهیه غداها نسبت به زنجبیل و زردچوبه های موجود در بازار بسیار کمتر می باشد که دوست داران سلامتی در اولین بار استفاده از آن این تفاوت را به راحتی حس خواهند کرد. زنجبیل و زردچوبه ارگانیک OAB دارای طعمی غنی و سرشار از آنتی اکسیدان ها است.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *