زنجبیل ارگانیک و لاغری

مطلب را به اشتراک بگذارید

زنجبیل ارگانیک و لاغری

ورزش در بدن ایجاد حرارت می کند. زنجبیل همچنین بدن را گرم می کند و متابولیسم بدن را افزایش می دهد.
زنجبیل تقریباً بدون کالری است. مصرف زنجبیل در پخت و پز غذا، و همچنین چای زنجبیل می تواند موجب چربی سوزی و لاغری شود. زنجبیل، طی سال های بسیاری برای درمان تهوع و دیگر مشکلات گوارشی استفاده می شده است.
L.K. هان، یک محقق ژاپنی، می گوید زنجبیل با گرمازایی، موجب افزایش سوخت و ساز بدن می شود. زنجبیل ارگانیک در فهرست غذاهای چربی سوز قرار دارد.
زنجبیل ارگانیک یک گشادکننده عروق است، قطر شریان های کوچک را افزایش می دهد و باعث افزایش گردش خون می شود. افزایش جریان خون و گردش خون موجب افزایش درجه حرارت بدن به میزان کمی می شود. با توجه به افزایش درجه حرارت بدن، سوخت و ساز بدن افزایش یافته و کالری بیشتری سوزانده می شود.
زنجبیل موجب بهبود عملکرد کیسه صفرا، کبد و معده می شود، در نتیجه فرایند هضم را بهتر کرده و انرژی بیشتری برای چربی سوزی به بدن می دهد.
همچنین زنجبیل در درمان یبوست و کاهش کلسترول نیز استفاده می شود، که این موارد، خود موجب کاهش وزن و چربی سوزی می شوند.

چای سبز با زنجبیل نیز یک ماده ی بسیار موثر برای چربی سوزی است و همچنین خواص بسیاری دارد. هم چای سبز و هم زنجبیل خاصیت چربی سوزی دارند.

زنجبیل ارگانیک ۲۰۰ گرمی

زنجبیل و زردچوبه ارگانیک ۱۰۰% خالص و طبیعی OAB

از آنجا که زنجبیل و زردچوبه این شرکت ارگانیک بوده و ۱۰۰% خالص و طبیعی می باشد لذا میزان مصرف آن در هر بار استفاده در تهیه غداها نسبت به زنجبیل و زردچوبه های موجود در بازار بسیار کمتر می باشد که دوست داران سلامتی در اولین بار استفاده از آن این تفاوت را به راحتی حس خواهند کرد. زنجبیل و زردچوبه ارگانیک OAB دارای طعمی غنی و سرشار از آنتی اکسیدان ها است.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *