رایس کیک چند غله

رایس کیک چندغله1

مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره رایس کیک چند غله در این مطلب برای شما توضیح داده ایم.

با ما همراه باشید.

رایس کیک چند غله OAB

رایس کیک چند غله OAB بدون روغن می باشد. این محصول، صبحانه ای کامل و میان وعده ای عالی برای بزرگسالان و کودکان است و دارای ارزش غذایی بسیار بالا است. حاوی فیبر بالا، ویتامین D و پروتئین است.

رایس کیک چند غله (Rice Cake With Multi Grains) کم کالری بوده و مناسب افرادی است که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام می باشند.

فیبر موجود در رایس کیک های OAB می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کند و از مشکلات مربوط به گوارش مانند یبوست و سوء هاضمه پیشگیری نماید.

رایس-کیک-چند-غله-OAB

 

برنج:

برنج، دارای انواع ویتامین های گروه B است. از جمله نیاسین و نیز مواد معدنی، منیزیم، فسفر و زینک.

برنج به هضم غذا، کاهش کلسترول، تقویت متابولیسم بدن و عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند.

خواص کینوا:

رایس کیک چند غله این شرکت حاوی کینوا است. یکی از ویژگی های قابل توجه کینوا این است که به عنوان پروتئینی کامل عمل می کند. با خوردن کینوا نه تنها پروتئین بدنتان را تکمیل می کنید بلکه ۸ آمینواسید لازم بدنتان را نیز فراهم کرده اید.

دانه کینوا، سطح کلسترول را کاهش می دهد، از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری می کند و سطح فشار خون و قند خون را نیز کاهش می دهد.

خواص جو و جو دوسر:

این دو غله نیز در رایس کیک چند غله OAB موجود اند. جو و جو دوسر، سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر غذایی و آنتی اکسیدان های مهم می باشند.

استفاده از جو دوسر نه تنها فیبرهای مورد نیاز روزانه را به بدنتان می رساند، بلکه در کاهش وزن شما نیز مؤثر است. از آنجا که این غله آب زیادی را به خود جذب می کند، مصرف کم آن باعث پر شدن معده و احساس سیری می شود.

سطح کلسترول و قند خون را کنترل می کند و مشکلات پوستی، اگزما و یبوست را نیز رفع می کند.

چاودار:

چاودار، حاوی ویتامین ها، مواد معدنی ، فیبر و غنی از پتاسیم است. که سیستم عصبی، ماهیچه ها و استخوان های بدن شما را تقویت می کند و از ایجاد سنگ کلیه پیشگیری می کند. چاودار در سلامت گوارش، سلامت قلب، کنترل دیابت و کاهش وزن نیز تأثیر بسزایی دارد.

ترکیبات رایس کیک چند غله OAB، برنج، جو دوسر، کینوا، چاودار، جو و نمک می باشد. می توانید این محصول را از مغازه ها یا بصورت |آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *