جو دوسر پرک ارگانیک و سیب ۲۰۰ گرمی

مطلب را به اشتراک بگذارید

در مورد صبحانه جو دوسر و سیب در این مطلب برای شما توضیح داده ایم.

با ما همراه باشید.

صبحانه جو دوسر ارگانیک و سیب خشک OAB

 

 این فرآورده حاوی جو دوسر پرک ارگانیک صبحانه و سیب خشک است.

جو دوسر صبحانه ارگانیک حاوی فیبر بالا، ویتامین ها و ویتامین های گروه B است. این محصول حاوی شکر نیست.

خواص جو دوسر پرک: 

جو دوسر حاوی نوعی فیبر محلول بنام بتاگلوکان است که باعث می شود جو دوسر پخته حالت چسبناک داشته باشد.

به مدت ۲ تا ۳ ساعت جذب کربوهیدرات ها را کاهش می دهد و کمک می کند تا مدت طولانی سیر بمانید. پس این غله، انتخاب خیلی خوبی برای قبل از تمرین و برای داشتن انرژی پایدار در ورزش های استقامتی است.

جو دوسر فاقد گلوتن است. گلوتن، ماده ای است که در گندم و فرآورده های آن یافت می شود که برای دستگاه گوارش بسیار مضر است.جو دوسر بهترین جایگزین گندم است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

جو دوسر برای زیبایی و سلامت پوست و مو مفید است. مصرف جو دوسر هم به صورت خوراکی و هم به صورت ماسک به زیبایی و شادابی پوست کمک می کند و موجب رشد و تقویت موها و استخوان ها می شود. با مصرف جو دوسر به راحتی دیابت نوع ۲ را کنترل کرده و از یبوست جلوگیری کنید.

 

جو-دوسر-پرک-صبحانه-ارگانیک-با-سیب-OAB

خواص سیب:

با ارزش ترین مواد مغذی در سیب، آب فراوان و فیبر است، که باعث آبرسانی و سیری طولانی مدت می شود. دو خواص اصلی سیب این است که باعث سلامت پوست و کاهش وزن می شود. به سلامت سیستم گوارش نیز کمک می کند.

سیب حاوی ویتامین C است و حاوی مقادیر کمی مواد معدنی از جمله مس، پتاسیم، منگنز ، منیزیم ، فسفر، کلسیم، آهن، زینک و ویتامینها از جمله ویتامین های گروه B ، ویتامین A و و یتامین k است.

طرز تهیه:

۳ قاشق غذاخوری از این محصول را در ۱۵۰ میلی گرم آب گرم، آب ولرم و یا شیر بریزید و میل کنید، این محصول را می توان به عنوان صبحانه و یا میان وعده ای دلپذیر استفاده کرد.
جو دوسر صبحانه ارگانیک سرشار از فیبر و ویتامین ها است. این محصول را می توانید در تهیه انواع اسموتی، معجون یا دسر استفاده کنید. همچنین همراه عسل، شیره خرما، بادام، گردو، شکر قهوه ای و یا با هرگونه افزودنی که بنا بر ذائقه شما باشد، میل کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *