ترشی فلفل زنگوله ای ۵۰۰ گرمی

مطلب را به اشتراک بگذارید

در این مطلب درباره ترشی فلفل زنگوله ای توضیح داده ام.

با ما همراه باشید.

ترشی فلفل زنگوله ای OAB

فلفل های زنگوله ای  (Mexican Pepper) حاوی ویتامین C و A هستند. ویتامین C برای سیستم ایمنی و رهایی از رادیکال های آزادی که باعث بیماری های قلبی و برخی سرطان ها می شوند، مفید است و  ویتامین A نیز برای بینایی و سلامت پوست بسیار حائز اهمیت است.

ترشی-فلفل-زنگوله-ای-OAB-1

ویتامین k1 نیز برای استخوان ها و کلیه ها نقش مهمی دارد.

فلفل زنگوله ای یک گونه از فلفل‌های گرم و تند است که خواص بسیاری از نظر سلامتی دارد. این فلفل‌ها به عنوان یک منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها شناخته شده‌اند، که می‌توانند به بهبود سلامت عمومی بدن کمک کنند. این فلفل ها کالری و چربی ندارند.

بدلیل وجود کپسایسین و استفاده از نمک کم سدیم به جای نمک معمولی، ترشی فلفل زنگوله ای OAB، فشار روی رگهای خونی را در افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند را کاهش می دهد.

تحقیقات نشان می دهند خواص این ترشی بویژه به دلیل استفاده از نمک کم سدیم و سرکه طبیعی سیب به جای سرکه صنعتی که در ترشیجات موجود در بازار وجود دارد، برای افرادی که از چاقی رنج می برند یا دیابتی هستند، در صورتی که بطور منظم از این محصول مصرف می کنند، بسیار تأثیر گذار است.

فلفل زنگوله ای منبعی عالی از مواد معدنی مانند پتاسیم، مس، آهن و منگنز است. این مواد معدنی ضروری برای حفظ سلامت قلب، عملکرد عصبی، تقویت استخوان‌ها و افزایش انرژی بدن مفید هستند.

فلفل زنگوله ای حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان است، به ویژه کپسایسین که مسئول اثرات تندی و رنگ قرمز آن است. آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند در مبارزه با آسیب‌های اکسیداتیو و پیشگیری از بروز بیماری‌های مرتبط با آن‌ها مؤثر باشند.

ترشی فلفل زنگوله ای OAB را می توانید از مغازه ها یا بصورت آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *