جو دوسر پرک ارگانیک و هلو ۲۰۰ گرمی

جو-دوسر-پرک-صبحانه-ارگانیک-با-هلو

مطلب را به اشتراک بگذارید

 در مورد صبحانه جو دوسر با هلو در این مطلب برای شما توضیح داده ایم.

با ما همراه باشید.

صبحانه جو دوسر و هلو خشک OAB

 این فرآورده حاوی جو دوسر پرک ارگانیک صبحانه و هلو خشک است.

یکی از مزایای این محصول نداشتن شکر است. جو دوسر صبحانه ارگانیک، حاوی فیبر بالا، آهن، منیزیم، پروتئین، فسفر، روی، پتاسیم، کلسیم و ویتامین های گروه B است.

خواص جو دوسر پرک:

این غله ارگانیک، مناسب و مقوی است. یک فنجان کوچک جو دوسر پخته شده شامل ۱۵۰ کالری، چهار گرم فیبر و شش گرم پروتئین است. این مادۀ مقوی همچنین دارای ویتامین ها و مواد مغذی فراوانی می باشد.

یکی از دلایل استفاده از جو دوسر این است که این محصول، با ایجاد حس سیری طولانی مدتی که به فرد می دهد، باعث کاهش وزن می شود.

جو دوسر برای زیبایی و سلامت پوست و مو مفید است. مصرف جو دوسر به صورت ماسک، به زیبایی و شادابی پوست کمک می کند و موجب رشد و تقویت موها و استخوان ها می شود. با مصرف جو دوسر، به راحتی دیابت نوع ۲ را کنترل کرده و از یبوست جلوگیری کنید.

جو-دوسر-پرک-صبحانه-ارگانیک-با-هلو-OAB

خواص هلو:

هلو دارای مواد مغذی بسیاری است. از جمله فیبر محلول و نا محلول که برای عملکرد گوارش و روده مفید اند. حاوی مواد معدنی پتاسیم، منگنز و مس است، که به تعادل الکترولیت ها، عملکرد سیستم عصبی و سلامت استخوان ها کمک می کند. دارای ویتامین C  است که برای جذب آهن، تولید کلاژن و ایمنی بدن بسیار مفید است. حاوی ویتامین های گروه  B است، مخصوصاً B2 وB6 ، که برای متابولیسم چربی ها و دیگرعملکرد های بدنی مفید اند.

فرایند گوارش را آسانتر می کند، این روند برای جذب مناسب مواد مغذی و منظم بودن عملکرد روده بسیار مهم است.

طرز تهیه صبحانه جو دوسر و هلو:

۳ قاشق غذاخوری از این محصول را در ۱۵۰ میلی گرم آب گرم، آب ولرم و یا شیر ریخته و میل کنید، این محصول را می توان به عنوان صبحانه و یا میان وعده ای دلپذیر استفاده کرد.
جو دوسر صبحانه ارگانیک سرشار از فیبر و ویتامین ها است. این محصول را می توانید در تهیه انواع اسموتی، معجون یا دسر استفاده کنید. همچنین همراه عسل، شیره خرما، بادام، گردو، شکر قهوه ای و یا با هرگونه افزودنی که بنا بر ذائقه شما باشد، میل کنید.


 کشاورزی ارگانیک چیست؟

کشاورزی ارگانیک به حاصلخیزی و ساختار خاک، کاهش فرسایش و تنوع زیستی کمک می کند.

به بیان ساده تر، کشاورزی ارگانیک، یک سیستم کشاورزی است که هدف آن تولید مواد غذایی تازه، معتبر و خوش طعم است و به سیستم چرخه طبیعت نیز آسیبی وارد نمی کند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

6 پاسخ

  1. با سلام ممنون از اجناس بسیار خوب و عالی شما ؛
    عذر میخوام خواستم بدونم شئ پلاستیکی آبی رنگ در داخل جعبه (جو دو سر پرک+هلو خشک) برای چیست؟کاربردی داره یا بدون مصرف هستش
    با تشکر .

    1. سلام. گیره آبی رنگ برای بستن مجدد بسته بندی است تا محصول دوباره قابل مصرف باشد.

  2. سلام
    من دوهفته ایران بودم و از محصولات شما (جو دوسر ) استفاده کردم وخیلی عالی بود .لندن من هر روز صبحانه همین و میخورم ولی کیفیت محصول شما برابری میکنه با اونجا

    با سپاس

    1. سلام. ممنون از پیام شما دوست عزیز
      جو دوسر برند OAB هم وارداتی از آلمان هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *