ترشی سیر پوست کنده ۵۰۰ گرمی

ترشی-سیر-پوست-کنده-1

مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره ترشی سیر پوست کنده در این مطلب توضیح می دهیم.

با ما همراه باشید.

ترشی سیر پوست کنده OAB

ترشی سیر پوست کنده قرن ها به عنوان یک طعم دهنده در کنار غذاهای مختلف مصرف شده است. تحقیقات نشان می دهند که این ترشی فوائد سلامتی بسیار زیادی دارد.

ترشی سیر پوست کنده OAB تنها ترشی بازار است که از سرکه خرما طبیعی و نمک کم سدیم تهیه شده است. کم کالری است و حاوی مواد مغذی بسیاری است. منبعی از ویتامین ها و مواد معدنی است. از جمله ویتامین C ، B6 آهن، زینک، مس، منگنز، کلسیم، پتاسیم و فسفر است. همچنین غنی از آنتی اکسیدان هایی است که بدن را در برابر رادیکال های آزاد حفظ می کند.

در یک وعده تقریباً یک حبه سیر ۵ کالری، ۱ گرم کربوهیدرات، و ۰٫۲ گرم پروتئین وجود دارد. همچنین منبع غنی از فیبر است.

ترشی-سیر-پوست-کنده-OAB-1

خواص ترشی سیر پوست کنده OAB

کاهش فشار خون:

ترشی سیر به ویژه اگر با نمک کم سدیم تهیه شده باشد ، حاوی ترکیبات آلی گوگرد است که به شل شدن رگ های خونی کمک می کند و خطر لخته شدن خون را کاهش می دهد. پس برای قلب و عروق بسیار مفید است. همچنین حاوی آلیسین است که تأثیر مثبتی بر فشار خون دارد.

تقویت سیستم ایمنی:

ترشی سیر و سرکه خرما طبیعی خاصیت ضد باکتری، ضد ویروسی و آنتی بیوتیکی دارد و این خواص سیستم ایمنی را تقویت می کنند. همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که بدن را از فرایند استرس اکسیداتیو و التهاب حفظ می کند. در بهبود آنفولانزا و سرماخوردگی نیز نقش دارد.

کاهش سطح کلسترول:

این ترشی، سطح کلسترول را کاهش می دهد زیرا به جای سرکه صنعتی در تهیه آن از سرکه خرما طبیعی استفاده گردیده. حاوی عنصر سولفور است که از تولید بیش از حد کلسترول توسط کبد جلوگیری می کند.

بهبود هضم:

سرکه خرما طبیعی در ترکیب با سیر، با تحریک تولید آنزیم های گوارشی به هضم کمک می کند. همچنین سوء هاضمه و اسهال را بهبود می بخشد. شامل مواد مغذی کربوهیدرات، پروتئین، ریبوفلاوین، تیامین و آهن است که در سلامت گوارش نقش دارند.

ترشی سیر پوست کنده OAB حاوی سرکه طبیعی خرما، شیره خرما، بدون نمک، بدون شکر و بدون کارامل است.

خواص سرکه خرما:

  • این سرکه غنی از آهن و پتاسیم است و بهترین درمان کم خونی است. اختلالات قائدگی را رفع می کند و با تسکین ماهیچه های رحم، گرفتگی عضلات را در هنگام قائدگی کاهش می دهد.

  • سیستم ایمنی را تقویت می کند. پس با پاکسازی منظم، توکسین ها را از بدن دفع می کند. این فرایند به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و نیز از ابتلا به التهاب معده و به رفع یبوست کمک می کند.

  • سرفه را تسکین می دهد، گلودرد، سرفه های مداوم و خلط را رفع می کند.

این محصول OAB را از مغازه ها یا بصورت آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *