پودر فلفل سیاه ارگانیک ۲۰۰ گرمی

پودر-فلفل-سیاه-ارگانیک-2

مطلب را به اشتراک بگذارید

در مورد پودر فلفل سیاه ارگانیک در این مطلب برای شما توضیح داده ایم.

با ما همراه باشید.

پودر فلفل سیاه ارگانیک OAB

خواص پودر فلفل سیاه ارگانیک 

پودر فلفل سیاه ارگانیک ( Black Pepper Powder ) یکی از اصلی ترین ادویه جات پر طرفدار در تهیه انواع غذاها و نیز سالادها در بین ایرانیان است. نه تنها تندی و طعم به غذاهای شما می بخشد، خاصیت دارویی و درمانی دارد. فلفل سیاه سرشار از ویتامین های  A، E، K و C ، آهن، کلسیم، منیزیم ، پتاسیم، منگنز، فسفر و زینک است.

گیاه فلفل سیاه، از طریق بذر و قلمه تکثیر می شود. به رطوبت بالا و آبیاری فراوان نیاز دارد و آب و هوای گرم و خشک را تحمل نمی کند.

افزودن این محصول به غذاها و سالاد ها طعم و عطر ویژه ای به آنها می بخشد و با مصرف آن از خواص شگفت انگیز فلفل بهره مند می شویم.

مصرف آن به همراه زردچوبه باعث جذب هر چه بیشتر کورکومین ( عنصر اصلی موجود در زردچوبه ) در بدن می گردد.

پودر-فلفل-سیاه-ارگانیک-OAB

پودر فلفل سیاه ارگانیک، ترشح بزاق و آنزیم های گوارشی را تحریک میکند، پس به تجزیه غذا در دستگاه گوارش و سیستم گوارش کمک میکند. فلفل سیاه، غنی از آنتی اکسیدان است و از ابتلا به بیماری های مزمن جلوگیری میکند.

جذب ویتامین ها، از جمله سلنیوم، انواع ویتامینهای گروه B ، مواد معدنی  و بتا کاروتن را افزایش می دهد، همچنین خاصیت ضد التهابی دارد و به همین دلیل است که بیشتر  برای افراد مبتلا به آرتروز و درد مفاصل پیشنهاد می شود.

  فلفل سیاه، بر عملکرد مغز و حافظه و سایر بیماریهای عصبی تأثیر دارد. سطح قند خون و سطح کلسترول را نیز تنظیم می کند. تحقیقات نشان می دهند که حتی باعث کاهش وزن و کاهش جذب چربی ها می شود.

همانند دیگر ادویه جات، پودر فلفل سیاه ارگانیک را به اندازه مصرف کنید زیرا باعث عطسه و سوزش دهان یا حتی حساسیت می شود.

این محصول را می توانید از مغازه ها یا بصورت آنلاین خرید کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *