قابلیت های خود را شناسایی کنید (B)

مطلب را به اشتراک بگذارید

تحقیقات نشان داده که افراد دارنده گروه خون B دارای شخصیت (نوع B) هستند. افراد دارنده این گونه از شخصیت، قابلیت آن را دارند که در مواقع عصبانیت آرامش خود را حفط نمایند و مسائل مهم زندگی خود را طبقه بندی کنند و حد و توان خود را درخصوص انجام امور بدانند. آنها تحریک پذیری کمتری نسبت به سایرین دارند و همیشه وقتی را برای استراحت پیدا می کنند.

افراد دارنده گروه خون B با تصور و تمرکز بر روی تکنیک های توانبخش، توانایی خاصی در کاهش استرس خود دارند. همیشه هنگامی که فرد دارنده گروه خون B با فشار خون بالا به من مراجعه می کند، قبل از آنکه قرص های فشار خون به آنها تجویز کنم، از آنان می خواهم که تکنیک های آرامبخش و به تصویر کشیدن فشار خون پایین را در مغزشان امتحان کنند در بیشتر مواقع این تکنیک به آنها کمک می کند. احتمالاً این قابلیت در افراد دارنده گروه خون B به آنها کمک می کند. احتمالاً این قابلیت در افراد دارنده گروه خون B باعث کنترل هر چه بهتر اثرات اکسید نیتریت در بدنشان می گردد. هنگامی که افراد دارنده گروه خون B نتوانند تعادل این ماده شیمیایی را در بدنشان کنترل کنند، از تأثیرات بالای میزان کورتیزول رنج خواهند برد و باعث خستگی بسیار زیاد، افسردگی و نداشتن انگیزه در آنان می گردد. احتمالاً به همین علّت است که آ نها را به عنوان تنبل در روانشناسی نوین ژاپنی می دانند. بیشترین بیماران من که از خستگی بلند مدت رنج می برند، دارنده گروه خون B هستند.

افراد دارنده گروه خون B بیشتر از سایر گروه های خونی پیچیدگی احساسی دارند. و این احتمالاً به علّت تعادل بین گروه O و گروه A می باشد. افراد د ارنده گروه خون B بسیار آزاد اندیش بوده و از قوانین سخت بیزارند. خود را بیازمایید تا بفهمید صاحب کدام یک از خصوصیات زیر هستید. تحقیقات نشان داده که این رفتارها خاص گروه خون شما هستند. بسیار دقیق، تنوع پذیر، بیزار از قوانین سخت، آزاد اندیش. از خود بپرسید که آیا به آسانی از کوره در می روید؟ و یا بسیار خسته می شوید؟ یا برخی مواقع آنقدر بی انگیزه می شوید که همه چیز برایتان بسیار دشوار و غیر قابل تصور است؟ قصد من بدگویی از شما نیست. شخصیت شما بسیار منحصر به فرد بوده و تنها قسمت کوچکی از ژنتیک شما را تشکیل می دهد. تجربیات به من ثابت کرده، که بروز این نوع رفتارها درمواقع بحرانی و استرس بیشتر می شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *