کتاب کنترل علائم یائسگی با علم گروه خون

مطلب را به اشتراک بگذارید

کتاب کنترل علائم یائسگی با علم گروه خون

 متاسفانه در بسیاری از جوامع و همچنین در کشور خودمان ایران نیز تا به امروز یائسگی را پایان جوانی و شادابی و سلامتی می دانند.

خوشبختانه علم نوین گروه خون و پزشکی امروزی این افکار را پوچ دانسته و چیزی جز خرافات نمی پندارند و خوشبختانه امروزه به راحتی و با روش های کاملا طبیعی ، بدون استفاده از هورمون درمانی و مصرف دارو هر زنی می تواند دوران یائسگی را با شادابی و سلامت پشت سر بگذارد.

مصرف غذاهای سازگار با نوع گروه خون هر زن می تواند به میزان بسیار زیادی مشکلات ناشی از یائسگی را تعدیل و حتی برطرف نماید. بسیاری از این مشکلات در اثر کاهش میزان ترشحات هورمونهای بدن و کم کار شدن تخمدان ها اتفاق می افتد و در اثر قطع شدن عادت ماهانه مشکلات جدیدی در زندگی زن به وجود می آید مانند ، بروز فشار خون ، دیابت و چاقی. اما پیروی از رژیم غذایی مناسب گروه خون و انجام ورزش های پیشنهادی به زنان کمک می کند تا حد الامکان از علائم یائسگی مانند گرگرفتگی و بدخلقی و افسردگی کاسته و مهم تر اینکه خستگی را برطرف می کند.در این کتاب به طور کامل در مورد مضرات و خطرات هورمون درمانی صحبت شده و به این مساله که هورمون درمانی از این پس دیگر یک معجزه نیست سخن به میان آمده است. حتی در مورد هورمون های گیاهی و اینکه برای چه گروهی از افراد مناسب و برای چه دسته ای خطر آفرین هستند نیز توضیحات کاملی ارائه گشته است.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *