خواص بی نظیر شیر شتر به همراه پیروی از علم گروه خون

مطلب را به اشتراک بگذارید

شیرشتربرای درمان بیماریهای کبد و کم خونی وسل وشکنندگی استخوانها ونرمی استخوان در کودکان وبرای درمان سرماخوردگی،تب وآنفولانزا وهمچنین درمان هپاتیت ب مفید است.شیر شتر همچنین در درمان بیماریهای تنفسی از جمله سل وآسم بیماریهای معده وروده بزرگ واختلالات گوارشی وکاهش قند و فشار خون وتنظیم ضربان قلب وتنفس وگرمازدگی مفید می باشد .

با توجه به تحقیقاتی که اخیرا درباره مصرف شیر شتر برای مادران باردار انجام داده اند متوجه شدند که مصرف شیر شتر برای نوزاد ومادر مفید ودرسلامتی آنها موثر است .

شیر شتر یا دوغ شتر به تنهایی قادر به برطرف کردن بسیاری از بیماری ها نیست و آگاهی از نوع گروه خون و تغذیه مناسب بر اساس گروه خون خود به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند مانند دیابت نوع ۲ که هیچ گاه به تنهایی با مصرف شیر یا دوغ شتر قابل درمان نیست و در کنار آن می بایست حتماً فرد بیمار بر اساس نوع گروه خونیش تغذیه کند تا از شر این بیماری رهایی یابد .

استفاده از شیر شتر ۷۰تا۸۰ درصد ازویتامین ها وپروتئین های مورد نیاز بدن راتامین می نماید.تحقیقات نشان میدهد که ویتامین شیر شتر ۳برابر شیر گاو است.

شیر شتر بدلیل اینکه حاوی مقادیر بالای ویتامین C می باشد در پیشگیری ودرمان بیماریهای دهان ودندان وهمچنین محافظت از لثه ها وتقویت دندان بسیار مفید می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *