آنفلوانزا و چای سبز

مطلب را به اشتراک بگذارید

فصل های سرد سال میزان افرادی که دچار آنفلوانزا و سرماخوردگی می شوند بسیار زیاد می شود. کسانی که دچار سرماخوردگی و آنفلوانزا می شوند این روز ها نزد پزشک می روند و پزشک با تجویز داروها و آمپول ها آنها را درمان می کند. اما این روز ها بسیاری سعی می کنند تا از این درمان های دارویی بپرهیزند. طب سنتی آسیای شرقی بسیار پیشنهاد می کند تا در هنگام سرماخوردگی حتما از چای سبز استفاده کنید.

چای سبز به عنوان یک ماده سلامتی برای هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین محقیقین به این نتیجه رسیده اند که مصرف چای سبز نه تنها باعث لاغری و آنتی اکسیدانی قوی می باشد بلکه امروزه به این نتیجه رسیده اند که از آن برای مبارزه با سرماخوردگی و علائم آن نیز می توان استفاده کرد.               
چای سبز دارای ترکیب هایی است که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود که این امر بدن را در مبارزه با آنفلوانزا بسیار کمک می کند. تحقیقات نشان داده که قرقره کردن با چای سبز بسیار سودمند تر از نوشیدن آن می باشد.
حتی امروزه دیده شده که از عصاره چای سبز در قرص ها و قطره هایی که برای درمان سرفه هستند استفاده می شود. همچنین چای سبز به خاطر آنتی اکسیدانی که دارد سیستم ایمنی بدن را بسیار قوی می کند تا در برابر بیماری ها و همچنین سرماخوردگی بدن قوی تر عمل کند. اگر سرماخورده اید مصرف چای سبز به مقدار معین در روز بسیار به درمان شما کمک می کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *