آرتروز و نقرس

مطلب را به اشتراک بگذارید

آرتروز اولین و بزرگترین مشکل ناتوانی جسمی بشر امروزی است.
آرتروز و مشکلات مفاصل، یکی از دردناک ترین و بزرگ ترین مشکلات بشر است و در سالیان اخیر با پیشرفت تکنولوژی و داشتن زندگی ای بی تحرک، سن افراد مبتلا به بیماریهای مفصلی، آرتروز، روماتیسم و سایر مشکلات مفصلی نیز بسیار پایین آمده است. زندگی بشر امروزی زندگی است ماشینی. به ویژه پس از آنکه کامپیوتر به عرصه زندگی بشر پا نهاد مشکلات حرکتی، چاقی، دیابت و بیماریهای گوناگون مانند بیماریهای قلبی عروقی نیز جای خود را در بدن انسان باز نموده و روز به روز شاهد پایین آمدن سن مرگ و میر ناشی از این بیماری ها در جهان هستیم. متأسفانه کشور ما ایران در چاقی مقام دهم جهان را دارد که خود اصلی ترین عامل ابتلا به انواع بیماریها اعم از آرتروز است.

دکتر دآدامو طی کتابهای بسیار جالبش توانسته با ارائه راهکارهای نوین و بسیار ساده ما را در جلوگیری از ابتلا به این بیماری دردناک و همه گیر یاری کرده و توانسته است با تفکیک مکملها و داروها برای بدن، اثر آنها را در بدن افراد با گروههای خونی مختلف بررسی نماید.

شما عزیزان با مطالعه این کتابها به ارتباط مستقیم چاقی، بیماریهای عفونی، التهابی واسترس با بیماریهای مفصلی و آرتروز پی خواهید برد، و اینکه چگونه یک عفونت ساده و یا التهاب می تواند منجر به ابتلا فرد به آرتروز یا روماتیسم گردد. همچنین بسیار جالب است بدانید که سلامت دستگاه گوارش اساسی ترین نقش را در جلوگیری از ابتلا به بیماریهای مفصلی را دارد و با پیروی از رژیم غذایی گروه خونتان شما از ابتلا به بسیاری از مشکلات مفصلی و آرتروز در امان خواهید ماند. 
 در این کتابها همچنین مکملهای ویژه و ویتامین ها برای هر گروه خون ارائه شده تا از ابتلا فرد به این بیماری دردناک و یا به کاستن دردهای آرتروزی کمک نماید.
  
همچنین ورزش یکی از مهمترین ابزار افراد در جلوگیری از مبتلا شدن به دردهای مفصلی است که در این کتاب به طور جداگانه ورزشهای خاص هر گروه خون پیشنهاد گشته و شما دوستان با پیروی ساده از رژیم غذایی چهار هفته ای گروه خونتان و انجام ورزشهای خاص و مصرف مکملها و ویتامین های مخصوص برای همیشه از دردهای مفصلی و ابتلا به این بیماری در امان خواهید بود.​
انجام ورزشهای آرامبخش و کششی و مدیتیشن یکی از بهترین راهکارهای درمان و کاستن دردهای مفصلی است. 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *