ماسک روغن بادام با عسل

مطلب را به اشتراک بگذارید

ماسک روغن بادام با عسل

هیچ کرم و یا درمانی نمی تواند رنگ پوست طبیعی شما را تغییر دهد اما روشن کردن موقتی رنگ پوست شما ممکن است.بر اثر گذشت زمان و با بالا رفتن سن، بهداشت ضیف و یا جوش ها ، لکه های تیره ای روی پوست ما ایجاد می شود و در کل پوست ما تیره تر می شود.اما با استفاده از روشهای خانگی مثل استفاده از ماسک عسل و روغن بادام می توانید تمان بدن و یا فقط قسمت خاصی از بدنتان را بطور موقت روشن تر کنید. با استفاده از این ماسک می توانید با خیال راحت بدون آسیب رساندن به پوستتان ، حداقل برای مدت کوتاهی آن را روشن کنید.
طرز تهیه ماسک روغن بادام و عسل :
یک قاشق چایخوری پودر شیر ، یک قاشق چایخوری عسل ، یک قاشق چایخوری آبلیمو و نصف قاشق چایخوری روغن بادام را در یک کاسه کوچک بریزید و با هم مخلوط کنید. با استفاده از یک سربند موهایتان را عقب بزنید تا روی صورتتان نریزد. با استفاده از یک پاک کننده آرایش و آلودگیهای پوستتان را کاملا” پاک کنید و سپس صورتتان را خشک کنید.
با استفاده از انگشتانتان ماسک عسل را روی پوست صورتتان بمالید . بعد از اینکه کارتان تمام شد انگشتهایتان را کاملا” بشوئید و مواظب باشید که ماسک داخل چشم و یا دهان شما نرود.
حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید سپس ماسک را با آب گرم بشوئید . از یک ضد آفتاب و یا کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا پوستتان دوباره تیره نشود. این ماسک خانگی را برای بدنتان نیز می توانید استفاده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *