رژیم های غذایی سالم و دیابت نوع دو

مطلب را به اشتراک بگذارید

هزاران مطالعه در طول ۴۲ سال انجام شد تا دانشمندان و متخصصان بفهمند کدام روش درمان بهترین نتایج را به ارمغان می آورد و به افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کمک خواهد کرد. محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) دریافتند، مداخله ای که بهترین نتایج را به دست آورد، زمانی بود که وعده های غذایی سالم ارائه شد و بیماران کمک های لازم را از طرف متخصصین تغذیه دریافت کردند.

کوین کراودک، نویسنده اول و پژوهشگر ارشد پژوهشگاه ایرلند در دانشگاه ملی ایرلند (NUI)، گفت: “تغییر شرایط و محیط غذا یکی از روش های درمان دیابت نوع دو است. قبل از تغییر شرایط و محیط غذا، نیاز به دقت و تفکر در چگونگی تأثیر آن بر ما است. “

فعالیت در افراد دیابتی:

داشتن فعالیت بخش مهمی از زندگی یک شخص است، به ویژه برای افرادی که یا مبتلا به دیابت هستند یا در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند. حتی داشتن یک فعالیت اضافی می تواند از مزایای بسیاری برخوردار باشد، از جمله بهبود حساسیت به انسولین، بهبود وضعیت سلامتی، کنترل وزن، کاهش خطر ابتلا به سرطان و مشکلات قلبی و کمک به تقویت استخوان ها و عضلات.

و اما چه نوع فعالیت هایی؟

فعالیت های ورزشی، یوگا، انجام کارهای خانگی، باغبانی، پیاده روی سریع و حتی بالا رفتن از پله ها و رفتن به خرید می توانند از جمله فعالیت هایی باشند که در افراد دیابتی نقش بسزایی دارند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *