غلات، مناسب برای کودکان مبتلا به اضافه وزن

مطلب را به اشتراک بگذارید

غلات منبع انرژی هستند. هم چنین غنی از فیبر، ویتامین، آهن، منیزیم و سلنیوم هستند.

غلات حاوی کالری هستند که برای رشد کودکان شما در دوران بلوغ  نقش حیاتی دارد.

مواد غذایی مثل جودوسر، کینوا، دانه چیا و … می توانند این مواد مغذی را برای کودکان فراهم کنند و آن ها را از چاقی و بیماری هایی مثل دیابت محافظت کنند، زیرا فاقد گلوتن بوده و دارای کربوهیدرات پیچیده سودمند اند.

دانه چیا ارگانیک ۲۵۰ گرمی   

جودوسر یک غذای عالی برای تناسب وزن کودکان به شمار می رود. یک منبع مناسب برای پروتئین  گیاهی است و به تقویت توده های عضلانی بدن و کاهش چربی ها در دوران کودکی کمک شایانی می کند. کودکان خود را به مصرف صبحانه حاوی جودوسر تشویق کنید!

جودوسر پرک صبحانه فوری ۲۰۰ گرمی

جو دوسر صبحانه فوری

سیستم ایمنی بدن و دیابت:

سیستم ایمنی بدن می تواند به تنظیم انسولین در دیابت نوع دو کمک کند.

دانشمندان دانشگاه بازل سوییس، موفق به تحریک سلول های ایمنی در پانکراس شدند که می تواند از عدم تولید انسولین در دیابت نوع دو جلوگیری کند. طبق مطالعات انجام شده بر روی افراد مبتلا به دیابت نوع دو همراه با اضافه وزن، محققان عملکرد این سلول ها در پانکراس را مشخص کردند که تأثیر مثبتی بر ترشح انسولین داشت.

  • مصرف روزانه غلات به ویژه جودوسر و کینوا، این عملکرد را در بدن زیاد می کند که برای رژیم غذایی افراد دیابتی بسیار مناسب است.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *