جو دوسر پرک ارگانیک و سیب ۲۰۰ گرمی

مطلب را به اشتراک بگذارید

در مورد صبحانه جو دوسر و سیب در این مطلب برای شما توضیح داده ایم.

با ما همراه باشید.

صبحانه جو دوسر ارگانیک و سیب خشک OAB

 

 این فرآورده حاوی جو دوسر پرک ارگانیک صبحانه و سیب خشک است.

جو دوسر صبحانه ارگانیک حاوی فیبر بالا، ویتامین ها و ویتامین های گروه B است. این محصول حاوی شکر نیست.

خواص جو دوسر پرک: 

جو دوسر حاوی نوعی فیبر محلول بنام بتاگلوکان است که باعث می شود جو دوسر پخته حالت چسبناک داشته باشد.

به مدت ۲ تا ۳ ساعت جذب کربوهیدرات ها را کاهش می دهد و کمک می کند تا مدت طولانی سیر بمانید. پس این غله، انتخاب خیلی خوبی برای قبل از تمرین و برای داشتن انرژی پایدار در ورزش های استقامتی است.

جو دوسر فاقد گلوتن است. گلوتن، ماده ای است که در گندم و فرآورده های آن یافت می شود که برای دستگاه گوارش بسیار مضر است.جو دوسر بهترین جایگزین گندم است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

جو دوسر برای زیبایی و سلامت پوست و مو مفید است. مصرف جو دوسر هم به صورت خوراکی و هم به صورت ماسک به زیبایی و شادابی پوست کمک می کند و موجب رشد و تقویت موها و استخوان ها می شود. با مصرف جو دوسر به راحتی دیابت نوع ۲ را کنترل کرده و از یبوست جلوگیری کنید.

 

جو-دوسر-پرک-صبحانه-ارگانیک-با-سیب-OAB

خواص سیب:

با ارزش ترین مواد مغذی در سیب، آب فراوان و فیبر است، که باعث آبرسانی و سیری طولانی مدت می شود. دو خواص اصلی سیب این است که باعث سلامت پوست و کاهش وزن می شود. به سلامت سیستم گوارش نیز کمک می کند.

سیب حاوی ویتامین C است و حاوی مقادیر کمی مواد معدنی از جمله مس، پتاسیم، منگنز ، منیزیم ، فسفر، کلسیم، آهن، زینک و ویتامینها از جمله ویتامین های گروه B ، ویتامین A و و یتامین k است.

طرز تهیه:

۳ قاشق غذاخوری از این محصول را در ۱۵۰ میلی گرم آب گرم، آب ولرم و یا شیر بریزید و میل کنید، این محصول را می توان به عنوان صبحانه و یا میان وعده ای دلپذیر استفاده کرد.
جو دوسر صبحانه ارگانیک سرشار از فیبر و ویتامین ها است. این محصول را می توانید در تهیه انواع اسموتی، معجون یا دسر استفاده کنید. همچنین همراه عسل، شیره خرما، بادام، گردو، شکر قهوه ای و یا با هرگونه افزودنی که بنا بر ذائقه شما باشد، میل کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *