پودر جوانه جو ۲۰۰ گرمی

پودر-جوانه-جو

مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره پودر جوانه جو در این مطلب توضیح داده ایم.

با ما همراه باشید.

پودر جوانه جو OAB

جو  (Barley) و پودر جوانه جو (Barley Sprout Powder) ، یکی از پر مصرف ترین غلات در انواع رژیم غذایی می باشند. همچنین غنی از بسیاری از مواد مغذی هستند و مزایای بسیاری برای سلامتی، هضم بهتر، کاهش وزن، کاهش سطح کلسترول و سلامت قلب دارند.

خواص پودر جوانه جو:

غنی از مواد مغذی مفید:

غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ترکیبات مفید گیاهی است. جو به عنوان یک غله کامل است و منبع غنی از فیبر، منگنز و سلنیوم، آهن، کلسیم، گروه ویتامین B، پتاسیم، و مواد معدنی است. همچنین حاوی مقادیر کافی مس، ویتامین B1، فسفر و منیزیم است. علاوه بر این، جو حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی مرتبط هستند.

 

پودر-جوانه-جو-OAB-1

پودر جوانه جو OAB را می توانید در تهیه انواع صبحانه های فوری، نوشیدنی ها، معجون، دسر، ماست و یا در انواع پوره میوه بریزید و میل نمایید. همچنین می توانید در تهیه انواع کیک، شیرینی و بیسکویت های لذیذ و غذاها مانند کتلت، دلمه، انواع خورشت و سوپ استفاده کنید.

کاهش گرسنگی و کمک به کاهش وزن:

با مصرف جو، به دلیل داشتن فیبر زیاد، احساس سیری بیشتری به شما دست می دهد. این فیبر محلول، معروف به بتا گلوکان، بسیار مفید است. این فیبرها ماده ای ژل مانند در روده ایجاد می کنند که هضم و جذب مواد مغذی را کند می کنند در نتیجه احساس سیری طولانی مدت خواهید داشت.

جلوگیری از سنگ کیسه صفرا:

محتوای بالای فیبر در پودر جوانه جو می تواند به جلوگیری از سنگ کیسه صفرا کمک کند. در یک مطالعه مشاهده شده، افرادی که بیشترین میزان فیبر مصرفی را داشتند ۱۳٪ کمتر در معرض ایجاد سنگ کیسه صفرا قرار گرفتند.

کاهش خطر بیماری های قلبی:

غلات کامل با سلامت قلب ارتباط دارند. بنابراین جای تعجب نیست که افزودن مرتب جو یا پودر آن به رژیم غذایی خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. فیبر محلول موجود در آن علاوه بر کاهش سطح کلسترول بد (LDL)، سطح فشار خون را نیز کاهش می دهد. این محصول را می توانید از مغازه ها یا بصورت آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *