تقویت قوای جنسی در زنان و مردان

مطلب را به اشتراک بگذارید

۱- ماهی های چرب با امگا ۳ بالا همانند، سالمون و ماهی کاد 
۲- بروکلی 
۳- آجیل های مناسب گروه خون، البته گردو و بادام برای هر چهار گروه خون مفید  است.
۴- غلات بدون گلوتن همانند جو دو سر که غنی از ویتامین B و مواد معدنی فراوانی است که خود باعث جلوگیری از ابتلا افراد به سرطان پروستات شده و کلسترول خون را کاهش می دهد و در میان غلات بالاترین میزان فیبر را داراست.
۵- میوه ها و سبزیجات مناسب گروه خون که حاوی فیبر بالائی هستند، از بهترین میوه های مناسب گروه خون O، A ، B وAB  آناناس و گیلاس می باشد.
۶- دارندگان  ۲ گروه O و A می بایست از مصرف لبنیات پرهیز نمایند و کلسیم مورد نیاز را از مصرف بروکلی ، لوبیا سبز اسفناج، لیمو ترش تازه و برگ چغندر که بالاترین میزان کلسیم را دارند تامین نمایند . همچنین دارندگان گروه خونی AB بهتر است از لبنیات کمتری استفاده نمایند. مصرف لبنیات کم چرب برای گروه خونی B مناسب می باشد.
۷- برای دارنگان گروه های خونی O و B ورزش بسیار سودمند بوده و ورزش های مداوم و تا حدودی سنگین باعث شادابی و سلامت او شده و بیشترین نفع از انجام ورزش های آرام بخش همانند یوگا و تای چی را دارندگان گروه های خونی A و AB می برند.
۸- روغن زیتون به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب امگا و ویتامین های فراوان سلطان روغنها برای این منظور است.
۹- سویا و لوبیا سویا برای گروه های خونی O، AB و به ویژه  A مفید و سودمند بوده و قدرت باروری را بالا می برد.
۱۰- توت سفید، زغال اخته، گیلاس باعث بالا رفتن توانایی جنسی و قدرت باروری می گردند. شاه توت تنها برای گروه های خونی A و ABبسیار سودمند بوده و برای دارندگان گروه خون O مضر است. برای دارندگان گروه خونی B مصرف شاه توت بلامانع است.
۱۱- هویج و کدو حلوایی به دلیل دارابودن بتاکاروتن نیز باعث بالا بردن توانایی باروری می شوند. 
۱۲- ویتامین هایی مانند C و B و بتاکاروتن برای باروری مناسب هستند.
۱۳- همچنین توجه داشته باشید که گیاهانی همانند جینسینگ و جینگو باعث بالا بردن قدرت جنسی و سلامت جنسی شده و از ابتلا به سرطان و آلزایمر نیز جلوگیری می کنند.

۱۴- پیروی از رژیم ویژه گروه خون به مدت شش ماه قبل از بارداری برای هر دو زوج تأثیر فراوانی بر روی سلامت جنین خواد داشت و از ابتلای مادر به دیابت دوران بارداری و پری اکلامپسیا یا همان فشار خون دوران بارداری جلوگیری خواهد کرد و مادر دوران حاملگی را به راحتی و سلامت پشت سر خواهد گذاشت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *