غذاهای افزاینده قوای جنسی برای زنان و مردان

مطلب را به اشتراک بگذارید

۱- ماهی های چرب با امگا ۳ بالا همانند ، سالمون و ماهی کاد 

۲- بروکلی 

۳- آجیل های مناسب گروه خون، البته گردو و بادام برای هر چهار گروه خون مفید  است.

۴- غلات بدون گلوتن همانند جو دو سر که غنی از ویتامین B و مواد معدنی فراوانی است که خود باعث جلوگیری از ابتلا افراد به سرطان پروستات شده و کلسترول خون را کاهش می دهد و در میان غلات بالاترین میزان فیبر را داراست .

۵- میوه ها و سبزیجات مناسب گروه خون که حاوی فیبر بالائی هستند، از بهترین میوه های مناسب گروه خون O ،A ،B و AB  آناناس و گیلاس می باشد.

۶- دارندگان  ۲ گروه O و A می بایست از مصرف لبنیات پرهیز نمایند و کلسیم مورد نیاز را از مصرف بروکلی، لوبیا سبز اسفناج ، لیمو ترش تازه و برگ چغندر که بالاترین میزان کلسیم را دارند تأمین نمایند. همچنین دارندگان گروه خونی AB بهتر است از لبنیات کمتری استفاده نمایند. مصرف لبنیات کم چرب برای گروه خونی B مناسب می باشد.

۷- برای دارنگان گروه های خونی O و B ورزش بسیار سودمند بوده و ورزش های مداوم و تا حدودی سنگین باعث شادابی و سلامت او شده و بیشترین نفع از انجام ورزش های آرام بخش همانند یوگا و تای چی را دارندگان گروه های خونی A و AB می برند.

۸- روغن زیتون به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب امگا و ویتامین های فراوان سلطان روغنها برای این منظور است.

۹- سویا و لوبیا سویا برای گروه های خونی  O ،AB و به ویژه  A مفید و سودمند بوده و قدرت باروری را بالا می برد .

۱۰- توت سفید، زغال اخته، گیلاس باعث بالا رفتن توانایی جنسی و قدرت باروری می گردند. شاه توت تنها برای گروه های خونی A و AB بسیار سودمند بوده و برای دارندگان گروه خون O مضر است. برای دارندگان گروه خونی B مصرف شاه توت بلامانع است.

۱۱- هویج و کدو حلوایی به دلیل دارابودن  بتاکاروتن  نیز باعث بالا بردن توانایی باروری می شوند. 

۱۲- ویتامین هایی مانند C وB  و بتاکاروتن برای باروری مناسب هستند.

۱۳- همچنین توجه داشته باشید که گیاهانی همانند جینسینگ و جینگو باعث بالا بردن قدرت جنسی و سلامت جنسی شده و از ابتلا به سرطان و آلزایمر نیز جلوگیری می کنند.

۱۴- پیروی از رژیم ویژه گروه خون به مدت شش ماه قبل از بارداری برای هر دو زوج تأثیر فراوانی بر روی سلامت جنین خواد داشت و از ابتلای مادر به دیابت دوران بارداری و پری اکلامپسیا یا همان فشار خون دوران بارداری جلوگیری خواهد کرد و مادر دوران حاملگی را به راحتی و سلامت پشت سر خواهد گذاشت.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *