ارتباطات کاری در گروه خون A

مطلب را به اشتراک بگذارید

تحقیقات جدید تازه نشان می‌دهد گروه‌های خونی مختلف افراد می‌تواند باعث ایجاد ویژگی‌های جسمی خاص در آنها شود. افرادی که گروه‌های خونی مشابه دارند به غذاهای خاصی گرایش دارند و سیستم ایمنی بدنشان شبیه هم عمل می‌کند. اما فقط این نیست. افراد با داشتن گروه‌های خونی مشابه ویژگی‌های شخصیتی خاصی هم از خود بروز می‌دهند. رفتار این افراد در محیط‌های متفاوت رفتارهای خاص و مشابهی است.

گروه خونی A 

دارندگان گروه خون A بسیار حساس و پرشور هستند و نظم و دقت آنها با هیچ گروه خونی قابل مقایسه نیست.

با هوش، دقیق، فعال

بهترین شغل برای‌ افرادی با این گروه خونی شغلی است که بتوانند در آن از توانایی‌شان در تمرکز بر جزئیات استفاده کنند. آنها خیلی کم اشتباه می‌کنند و به ندرت پیش می‌آید دقت و تمرکزشان را از دست بدهند. همچنین می‌توانند حسابدار، نویسنده، تدوینگر یا کتابدار خوبی باشند. این افراد تخیل قوی‌ای دارند که معمولا آنها را وادار می‌کند خیالبافی کنند. این تخیل به آنها در موارد گوناگون کمک می‌کند اما اگر قرار باشد تمرکزشان به هم بخورد تنها می‌تواند به‌ خاطر داشتن این تخیل قوی باشد. این افراد روی صحنه و مقابل دوربین هم خوب هستند و در نمایشنامه نویسی استعداد دارند. به دلیل جزئی‌نگری و مسئولیت‌پذیری به‌راحتی می‌توانند در صدر امور مدیریتی قرار بگیرند و تمام کارها را مدیریت کنند. آنها بسیار سختگیر هستند، می‌توانند منشی‌هایی عالی باشند و در کنار افرادی که گروه‌خونی AB و B دارند و بلند پرواز هستند به‌ خوبی عمل کنند. در مواجهه با این افراد اصلا لازم نیست نگران کم‌کاری‌شان باشید. زیرا کاملاً با دارندگان گروه خون O متفاوت هستند. آنها آنقدر مسئولیت‌پذیر هستند که بتوانند به تنهایی و بدون نیاز به تذکر کسی کارشان را انجام دهند.

تحقیقات نشان داده علاوه بر منشی‌ها و حسابدارها و شغل‌های دیگر گفته شده، بهترین پلیس‌ها، آتش‌نشان‌ها و مسئولان تحقیق گروه خونی A دارند. به نظر می‌رسد آنها ساخته‌ شده‌اند تا به این جهان بی‌نظم کمی نظم اهدا کنند. اگر خودتان این گروه خونی را دارید بهتر است به دنبال کارهایی بروید که نیاز به تمرکز داشته باشد. اگر به دنبال استخدام یک منشی یا حسابدار خوب هستید می‌توانید از این افراد کمک بگیرید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *