کنترل را به دست بگیرید

مطلب را به اشتراک بگذارید

عواملی که قادر به کنترل آنها هستید را به دست بگیرید. در برخی مواقع دور شدن از استرس غیرممکن است (همچون استرس در زمان کار ، رویارویی با مشکلات خانوادگی و دست و پنجه نرم کردن با مسئولیت های زندگی). اما می توانید روش های دفع ناراحتی و عصبانیت را به کار گیرید. مثلاً می توانید از  وقت خود بهتر استفاده کنید و برای وقت خود برنامه ریزی کنید، و یا می توانید به بگویید. یا می توانید تصمیم گیری کنید . «نه» برخی از خواسته های جدید دیگران این آخرین مورد از همه مهمتر است.

هنگامی که امری نامعین باقی می ماند به صورت بدترین عامل استرس برای افراد دارنده گروه خونی A می باشد به همین دلیل در مورد آن مسأله می بایست تصمیم قاطعانه بگیرید و مسأله را نهایی کنید. عوامل نامعینی که در موردشان هنوز تصمیمی اتخاذ نشده، همچون ویروس بر روی درایو ذخیره کامپیوتر مغزتان است. آنها تمام حافظه باقی مانده را مشغول می کنند و اجرای برنامه های خوب و مفید را غیر ممکن می سازند. خوشبینی و افکار مثبت، بهترین سلاح شما در مواقع استرس می باشند، مخصوصاً مواقعی که می دانید کاری از دست شما بر نمی آید. ورزش های آرامبخش و افکار مثبت جهت رسیدن به سلامت روحی افراد دارنده گروه خون A بسیار حیاتی و مهم می باشند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *