راهکارهایی برای از بین بردن جوش ها

مطلب را به اشتراک بگذارید

راهکارهایی برای از بین بردن جوش ها

 ۵ استراتژی که به شما نشان می دهد که می توانید از جوش هایتان برای همیشه خلاص شوید.

غذاهای سالم بخورید:

رژیم غذایی خود را تغییر دهید. این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای خلاص شدن از جوش ها انجام دهید. از خوردن فرآورده های مواد غذایی، فرآورده های روغنی و قند بپرهیزید. تمامی این ها باعث التهاب دستگاه گوارش شما می شوند. حذف این مواد از رژیم غذایی باعث از بین رفتن آکنه و جوش های موجود در صورت شما می شوند.

بعد از این مرحله، شما می توانید این غذاها را در تصویر با هم ترکیب کنید. این کار را آهسته انجام دهید، بنابراین به وضوح می توانید ببینید که چه اتفاقی خواهد افتاد. در حین انجام این کار صبور باشید. در این مرحله مشخص می شود که کدام یک از این ترکیبات مضر هستند. در نهایت، خارج کردن خرده های فرآوری شده از یکدیگر بهترین کار است. این کار را انجام دهید و شگفت زده خواهید شد.

از آب لیمو استفاده کنید:

لیمو ترش را برش دهید و آن را بر صورت خود بمالید. این کار باعث خشک شدن حفره های صورت و همراه شدن نقاط قرمز می شود. شما می توانید آب لیمو را با آب گرم مخلوط کنید و صبح بعد از بیدار شدن میل کنید. لیمو ترش ضد التهاب است و مواد سمی را از بدن شما به ویژه از کبد و کلیه دفع می کند.

از عسل خام استفاده کنید:

عسل واقعی خریداری کنید. لیبل روی عسل باید خام و یا غیر پاستوریزه باشد. حتی بهتر است از عسل مانوکا استفاده کنید که دارای خواص ضد قارچی و ضد ویروسی است. دو قاشق سوپخوری عسل را با کمی آب مخلوط کنید تا کمی نرم شود. سپس این مخلوط را بر روی نقاط مورد نظر مانند یک کرم ماساژ دهید. عسل یک مرطوب کننده خوب برای پوست است و برای کسانی که دارای پوست حساسی هستند بسیار ایده آل است. بگذارید این مخلوط به مدت ۱۲ دقیقه بر  روی پوست شما بماند.

از آلوئه ورا استفاده کنید:

گیاه آلوئه ورا دارای خاصیت ضد قارچی است. از مواد ژل مانند و شفاف داخل آلوئه ورا استفاده کنید. برگ آلوئه ورا را برش دهید و ژل آن را به طور مستقیم بر نواحی مورد نظر بمالید.

روغن درخت چای:

آیا تا به حال فکر می کردید که این روغن فقط برای ماساژ کل بدن است؟ نه، اینگونه نیست. طی مطالعات زیادی ثابت شده است که روغن درخت چای در مقایسه با دیگر روغن های موجود در درمان آکنه بسیار مفید است. پنبه را به این روغن آغشته کنید و آن را بر روی نقاط مورد نظر قرار دهید.
عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *