آنچه می بایست در مورد رژیم های غذایی بدانید!

آنچه می بایست در مورد رژیم های غذایی بدانید!

مطلب را به اشتراک بگذارید

رژیم غذایی بد و عوارض جانبی آن

هنگامی که BMI یا همان شاخص توده بدن شما بیش از ۳۰ باشد ، شما جزو افراد چاق محسوب می شوید. این به این معنی است که بدن شما حاوی مقدار ناسالمی از چربی است. یک رژیم غذایی ناسالم با کالری زیاد به همراه سبک زندگی بی حرکت، ممکن است منجر به افزایش وزن  و چاقی شود.
افراد چاق همیشه به دنبال رژیم های غذایی جدید برای کاهش وزن هستند و به راحتی گول وعده های فریبنده این رژیم ها را می خورند. حال اگر این افراد از رژیم غذایی بد و ناسالم پیروی کنند، مطمئنا دچار مشکلات بیشتری نیز خواهند شد.
رژیم غذایی ناسالم بر روی سلامتی انسان اثرات منفی دارد. عادات غذایی ناسالمی که بر خلاف نوع گروه خونتان عاری از پروتئین، چربی های سالم، غلات، سبزیجات و میوه ها هستند، سلامتی شما را به خطر انداخته و موجب بروز بیماری های مزمن می شوند.  
اگر به دنبال رژیم غذایی مناسب با گروه خونتان هستید، کتاب های دکتر آدامو را به شما توصیه می کنیم. با مطالعه این کتاب ها، خواهید آموخت که چه رابطه ای بین گروه خون و رژیم غذایی شما برای سلامت و طول عمر بیشتر وجود دارد. با رعایت رژیم غذایی مخصوص گروه خون خود شما سالم تر و شاداب تر بوده و به وزن دلخواه خود خواهید رسید و عمر طولانی تر مملو از سر زندگی خواهید داشت.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *