ماسکی برای برنزه کردن پوست

مطلب را به اشتراک بگذارید

ماسکی برای برنزه کردن پوست

امروزه برای برنزه نمودن پوست از کرم ها و پودرهای موجود در بازار استفاده می کنندکه این کرم ها و پودرها نیز مثل تمام مواد شیمیایی ، برای پوست بسیار مضر می باشند و ضررهای آن در طی مدت و به مرور زمان ظاهر می شود.
بهترین عمل برای برنزه نمودن پوست، استفاده از مواد گیاهی است که برای پوست ضرری ندارد. برای این کار باید به دستورات زیر عمل کرد:
ابتدا پوست صورت را  با روغن زیتون کاملا چرب نمایید و سپس حمام آفتاب را آن هم از پشت یک شیشه انجام دهید. یادتان باشد که چشمانتان را ببندید و بهتر است از عینک دودی استفاده کنید و به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید تا روغن زیتون روی صورتتان بماند و سپس با آب ولرم صورت را بشویید. اگر این عمل را یک هفته تا ۱۰ روز هر روز یکبار تکرار نمایید، پوست شما بدون هیچ گونه آثار سوختگی و به طور یکنواخت برنزه میگردد.


تذکر:
در برنزه شدن پوست ویتامین های گروه B و C بسیار اهمیت دارند و باعث می شوند که نور آفتاب روی پوست اثر بهتری داشته باشد و به همین دلیل استفاده از روغن زیتون، علاوه بر لطافت بخشی به پوست، باعث می شود پوست در زیر آفتاب نسوزد و خوش رنگ شود.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *