پرتقال و سرطان

مطلب را به اشتراک بگذارید

پرتقال و سرطان

پرتقال میوه ای استوا ای می باشد و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. بیماری سرطان در چند سال اخیر باعث بروز مشکلاتی در زندگی انسان شده است و در این بین به دنبال کشف شیوه های درمانی نقش میوه پرتقال برجسته تر از همیشه شده است. میوه پرتقال که در رنگهای مختلفی در طبیعت یافت می شود در درمان سرطان بیشترین تاثیر را داشته و از این میوه دارو های شفا بخش بسیاری به بازار روز عرضه شده است. زندگی ما در ارتباط مستقیم با تغذیه روزمره ما می باشد اینکه چه میخوریم چه مینوشیم وبا شیوه ای غذا را میخوریم و چه موادی را ووارد بدنمان می کنیم همگی در سلامت ما تاثیر دارند.

خوردن پرتقال در طول روز به تعداد ۲ عدد و خوردن آب کافی میتواند برخی رسوب گذاری ها را در بدن از بین ببرد. و تا حد ممکن سلامتی را دوباره برای بدن انسان به ارمغان آورد. پرتقال میتواند شادی را به زندگی ما هدیه دهد. عصاره پرتقال در بسیاری از دارو های گیاهی مورد استفاده شرکت های بزرگ دارو سازی می باشد.

سرطان عامل مرگ انسان هاست و پرتقال میتواند سرطان را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *