شکر قهوه ای و پوست سر

مطلب را به اشتراک بگذارید

شکر قهوه ای و پوست سر

آیا تا به حال پیش آمده که پوست سرتان خارش بگیرد و بعد از خاراندن احساس کنید که سرتان پوسته پوسته شده و مقداری از پوست در زیر ناخنهایتان گیر کرده است؟ دلیل اصلی این امر می تواند تعریق بیش از اندازه سر باشد. اگر این امر مکرر باشد ممکن است باعث ریزش موهایتان نیز بشود.اما نگران نباشید شما به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید. در زیر طرز تهیه یک اسکراب که با استفاده از شکر قهوه ای ارگانیک یا شکر خام تهیه می شود بیان شده است. با استفاده از این اسکراب می توانید پوست سر را ترمیم نمایید و از ریزش موها نیز جلوگیری کنید.

مواد لازم جهت تهیه اسکراب :

برای تهیه این اسکراب شما نیاز به ۴ قاشق غذاخوری شکر خام یاشکر قهوه ای دارید. یک مقدار کم نرم کننده موی سر و همینطور یک قاشق غذاخوری عسلمخلوط کنید.به آرامی همه این مواد را با یکدیگر هم بزنید.می توانید به جای عسل، ماست و یا سبوس جو دو سر استفاده کنید.

طرز استفاده از این اسکراب : 

هفته ای ۲ بار آنرا روی سر خود قرار دهید مواظب باشید که با ریشه موها برخورد نداشته باشد. توجه داشته باشید که هدف آن پاکسازی پوست سر می باشد. و درهنگام مالیدن آن بر پوست سر زیاد بر روی آن فشار نیاورید به آرامی بر روی پوست سر ورزش دهید.

توجه :

به هیچ وجه روزی چند بار و یا بیش از حد از آن استفاده نکنید با اینکه ماساژ دادن سر با این اسکراب بسیار لذت بخش است اما توجه داشته باشید اگر بیش از حد این کار را انجام دهید، ممکن است باعث آسیب دیدن پوست سر شود. اگر خارش سر شما رفع نشد حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *