خواص درمانی جو دو سر (یولاف) از نظر کاستی ها و اختلالات جنسی

مطلب را به اشتراک بگذارید

خواص درمانی جو دو سر (یولاف) از نظر کاستی ها و اختلالات جنسی

تا چندی پیش اغلب تصور می کردند که ماده طبیعی که عملاً خاصیت تحریک جنسی داشته باشد وجود ندارد و آن چه که برخی از مردم از ماده ای به عنوان محرک جنسی تعریف می کنند فقط تصور تلقینی است که در فکر آن ها وجود دارد.
ولی در عمل و در جریان آزمایش های مواد مختلف گاهی حوادثی رخ می دهد و دیده می شود که مثلاً یک ماده به‌ خصوص و یا مخلوطی از چند ماده موجب بروز نتایج خارق العاده ای می شوند در این قبیل موارد است که متدولوژی علمی به کمک دانشمندان آمده و با استفاده از روش های علمی، کشفیات جالبی رخ می دهد.
مثلاً وقتی محققان، مؤسسه تحقیقات پیشرفته در مورد اختلالات جنسی در انسان، داستان چینی آثار یولاف سبز در تحریک ماهی ها را شنیدند، بی درنگ مطالعاتی را آغاز نموده و منابع علمی و کمپانی های دارویی آثار احتمالی عصاره یولاف در رفع ناراحتی های جنسی در انسان را مرور نمودند و خوشبختانه قراین و شواهدی یافتند که مشوق آن ها شد تا تحقیقات علمی درمورد آثار شفابخش عصاره یولاف را از این نظر آغاز کنند.
این کار ابتدا در سوئیس شروع شد و یک کمپانی سوئیسی برنامه ای را برای تهیه عصاره خالص یولاف سبز تهیه نمود.
در این برنامه مخلوطی از عصاره یولاف و چند گیاه دیگر نیروبخش که در عین حال ضداسترس و فشارهای روانی بودند، مورد بررسی قرار گرفتند.

گزنه ها دارای مقدار قابل ملاحظه ای ویتامین A (به شکل بتاکاروتن) و ویتامین C و K و مواد معدنی چون آهن، منیزیم، کلسیم، پروتئین و چربی های اشباع نشده و به علاوه دارای مقدار زیادی کلروفیل، کولین، استیل کولین، هیستامین  و لسی تین  و تانن می باشند.

تنطورهای هومئوپاتی گزنه به عنوان داروی مدّر و محرک عضلانی و قابض و ضد اسهال و قاطع خون ریزی در بازارهای دارویی جهان عرضه می شود. 

به علاوه گزنه برای کنترل و درمان روماتیسم نیز تجویز می شود. عصاره ریشه گزنه برای درمان ورم خوش خیم پروستات (BPH)، مفید است و در مورد انسداد مجاری تحتانی ادرار که در مردان مسن از ناراحتی های معمول است، عصاره گزنه که از داروهای مفتح است برای باز کردن انسداد در پروستات و راحت کردن بیمار مؤثر است.

اما سنجد تلخ یک درختچه کوچک تیغ دار است که دارای میوه های منفرد می باشد. این میوه های تلخ دارای مقدار زیادی ویتامین C هستند و شاید به طور نسبی بیش از هر میوه دیگری ویتامین C داشته باشند، به علاوه دارای بتاکاروتن و ویتامین های B1 ،B2 ،B6 و E و ترکیبات فلاوونوئیدها، اسیدهای آلی و پکتین های با وزن مولکولی سنگین هستند.
این گیاه ضد عفونت مجاری تنفسی است و فعالیت سلول ها را افزایش می دهد و بر ضد Arteriosclerosis می باشد و با ضعف های فیزیکی بدن مبارزه می کند و به علاوه برای خستگی ها و فرسایش های فکری و مغزی مفید است.
در کاهش سردرد آثار محسوسی دارد، تشکیل استخوان ها را تحریک می کند، و ضد کمبود ویتامین C در بدن است و از خون ریزی لثه ها جلوگیری می کند.
اخیراً نتایج درخشانی از مصرف سنجد تلخ برای درمان آثار بد پرتوهای هسته ای در روسیه گرفته شده است و گام مکمل بعدی اقدامی است که در مورد آزمایش این گیاهان برای رفع اختلالات جنسی در انسان باید به عمل آید.
در این مورد کمپانی سوئیسی داوطلب شده که عصاره های استاندارد لازم را از این گیاهان و هم چنین پلاسبویی که برای این آزمایش ها لازم است تهیه نموده و برای انجام پژوهش های کلینیکی آثار عصاره یولاف در ناراحتی های جنسی انسان در اختیار کارشناسان بگذارد.

از تئوری تا عمل

آزمایش مقدماتی در مورد کاربرد فرمول دارویی عصاره یولاف و سنجد تلخ و گزنه، بر روی ۳۰ نفر داوطلب مرد که سن آن ها بین ۵۵ تا ۷۲ سال بود، به عمل آمد.
مردها همه افراد متعادل و اغلب آن ها مونوگام و هتروسکسوال و پارتنر و عده ای نیز دارای سایر انواع گرایش های جنسی بوده اند.
همه مردان داوطلب از نظر عنن و نعوظ (ناتوانی جنسی و ایستایی آلت) مشکل داشتند در این آزمایش ابتدا به هریک از آن ها در هر روز یک دوز درمانی از داروی گیاهی فرمول عصاره یولاف (جو دو سر) و سایر گیاهان داده شده است.
پس از یک ماه نتیجه ارزیابی شد و چون عکس العمل، کمی ضعیف بود، مقدار دوز مصرفی دوبرابر و پس از دو ماه، قطع شد و در مدت شش ماه بعد فعالیت جنسی مردان داوطلب ادامه داده شد و مورد بررسی قرار گرفت.
نتیجه آزمایش بسیار مثبت بوده و فرمول یاد شده ظاهراً درباره افزایش تمایل جنسی، نعوظ و به طور کلی توانایی جنسی اثر قطعی داشته است.
با مصرف یک واحد از داروهای فوق (یک دوز) که مقدار آن در حدود یک گرم در روز از عصاره دارویی فوق بوده، فرکانس نعوظ کارساز از صفر به ۵۰ درصد افزایش یافته است و پس از این که مقدار مصرف روزانه دوبرابر شده یعنی در هر روز دو گرم از عصاره دارویی داده شده است، فرکانس نعوظ کارساز به ۶۵ درصد افزایش یافته است.
از نظر افزایش تمایل جنسی در دوره ای که مصرف روزانه یک دوز بوده در مورد ۲۱ نفر از ۳۰ نفر بیمار داوطلب، افزایش تمایل مشاهده شده و پس از این که دوز مصرفی دوبرابر شده است این افزایش تمایل در ۲۹ نفر از ۳۰ نفر دیده شده است.
در این آزمایش فقط در یک نفر از بیماران هیچ عکس العمل درمانی دیده نشد و این یک نفر، از ناراحتی پرولاکتینوما رنج می برده و برای درمان او لازم بوده است که از داروهای مناسب این بیماری استفاده شود.
در تحقیق دیگری ۲۰ نفر زن داوطلب دارای سنین ۲۲ تا ۶۴ سال که از سردی شکایت داشتند مورد مطالعه قرار داده شدند.
در آزمایش دیگری ۱۲۰ نفر داوطلب شامل ۶۰ نفر مرد و ۶۰ نفر زن با روش تست کور مضاعف مورد مطالعه قرار گرفتند و در تعداد دیگری از آزمایش های کوچک و بزرگ نتیجه تأثیر عصاره یولاف و سایر گیاهان نام برده در مورد مردان بسیار امیدبخش و مثبت بوده است، ولی در مورد زنان یا خیلی کم اثر داشته و یا اصولاً تأثیری نداشته است.
تاکنون فرمول دارویی عصاره فوق روی حدود ۲۵۰ نفر مرد و زن آزمایش شده و در مورد مردان، شکی باقی نمانده است که برای ازدیاد میل جنسی و نرمال ساختن فعالیت جنسی خیلی مؤثر است.
در مورد مردانی که به طور کلی از نظر نعوظ کافی و به موقع ناراحتی داشته و یا هیچ نعوظی نداشته اند، به تعداد کافی و به‌طور مناسب نعوظ برای آن ها ایجاد شده و در دوره های مناسب هم بستری، ارضاء می شدند و در برخی موارد عکس العمل های حاصله در مردان حتی از دوران جوانی آن ها نیز رضایت بخش تر بوده است و مردانی که هم بستری دردناک داشتند و یا به علت ابتلا به ورم خوش خیم پروستات درد مزمن داشتند با این درمان به طور آشکاری احساس راحتی و کاهش درد نموده اند.
تئوری که تا به حال درمورد نحوه تأثیر عصاره یولاف و گیاهان مربوط موجود است و با انجام آزمایش هایی روی جانوران و بررسی غده های داخلی تأیید شده، این است که به نظر می رسد که فرمول دارویی فوق فعالیت حیات بخش هورمون تستوسترون را حفظ می کند و از کاهش آن جلوگیری می کند و حتی در مواردی تا حدودی افزایش می دهد.

جو دو سر را از کجا تهیه کنیم؟

جو دوسر پرک را میتوانید با مراجعه به سایت oabshop.ir تهیه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۴۳۴۹۰ تماس بگیرید.

این هورمون مهم، که برای عکس العمل های نیروی جنسی انسان نقش اساسی دارد، در داخل بدن ساخته می شود و با بالا رفتن سن و پیری و هم‌چنین در دوره های فشارهای روانی، این هورمون با ترکیبات دیگری پیوند می خورد و در نتیجه موجب کاهش آثار نیروبخش جنسی آن می شود.
با قبول این که هنوز بررسی ها و تحقیقات زیاد دیگری لازم است تا آثار شفابخش قطعی فرمول فوق روشن شود و ضمناً در دراز مدت عوارض جانبی احتمالی آن نیز معلوم گردد، به هرحال در حال حاضر، این دارو طرفداران زیادی در جهان پیدا کرده و هرساله در اروپا و امریکا و سایر نقاط جهان مردان زیادی که مبتلا به انواع مختلف ناراحتی های جنسی هستند از این دارو مصرف می کنند و ظاهراً راضی هستند. لذا پیشنهاد می شود که در مراکز تحقیقات پزشکی ایران بررسی و مطالعه خواص درمانی این گیاه مورد توجه قرار گیرد.
ضمناً اضافه شود که گیاه یولاف و سنجد تلخ و گزنه در نواحی مختلف ایران می رویند.
عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *