خواص گندم سیاه برای پوست و مو

مطلب را به اشتراک بگذارید

خواص گندم سیاه برای پوست و مو

درخشش پوست

گندم سیاه حاوی منیزیم است که به استراحت رگ های خونی کمک می کند و باعث بهبود بخشیدن به گردش خون می شود. این امر به نوبه خود باعث جوان ماندن پوست و درخشش آن می شود.

جلوگیری از پیری زودرس

گندم سیاه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می توانند از پیری زودرس جلوگیری کنند و چروک های پوست و هم چنین جوش ها و لکه هایی که در دوران جوانی ایجاد شده اند را از بین ببرند.

گندم سیاه ارگانیک ۲۵۰ گرمی 

محافظت پوست از صدمات

عنصر روتین موجود در گندم سیاه که نوعی آنتی اکسیدان است، از پوست شما در مقابل اشعه های نور خورشید محافظت می کند. از گندم سیاه می توانید به عنوان یک لوسیون طبیعی برای حفاظت از پوست در برابر اشعه خطرناک UV بهره مند شوید.

افزایش سلامتی پوست سر

گندم سیاه غنی از ویتامین B6 و پیریدوکسین است که برای رشد و سلامتی مو بسیار ضروری هستند. شما نمی توانید این ویتامین را در بدن خود ذخیره کنید زیرا محلول در آب است و باید از بعضی مواد غذایی یا مکمل ها آن را دریافت کنید.

  • پس مصرف گندم سیاه یکی از بهترین روش ها برای سلامتی و رشد هر چه بیشتر مو است.

بهبود رشد مو

گندم سیاه حاوی ۷۵ درصد کربوهیدرات است. کربوهیدرات دانه های کامل مثل گندم سیاه، در رشد مو بسیار مؤثر هستند. گندم سیاه هم چنین سرشار از روی (زینک)، ویتامین A و ویتامین های گروه B است که همه این موارد برای رشد مو با اهمیت هستند.

فروش گندم سیاه در ایران

گندم سیاه ارگانیک را می توانید از فروشگاه اینترنتی oabshop.ir خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۴۳۴۹۰ تماس بگیرید.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *