کتاب مبارزه با آلرژی با علم گروه خونی

کتاب مبارزه با آلرژی با علم گروه خونی

مطلب را به اشتراک بگذارید

این کتاب درباره مبارزه با آلرژی با علم گروه خونی است.

چکیده ای از آن را در این مطلب گنجانده ایم.

با ما همراه باشید.

 

کتاب مبارزه با آلرژی با علم گروه خونی

خواننده کتاب مبارزه با آلرژی با علم گروه خونی از نحوه عملکرد انواع حساسیت ها در بدن مطلع خواهد شد.

 امروزه هوای آلوده و استرس از بزرگترین عوامل بروز انواع آلرژی در بین مردم هستند. خوانندگان عزیز با پیروی از دستورالعملهای بسیار ساده این کتاب به راحتی خواهند توانست این عارضه را درمان نمایند. 

مبارزه-با-آلرژی-با-علم-گروه-خونی-OAB-1

همچنین در این کتاب به عوامل بروز و روشهای درمان انواع عفونتهای گوش و مشکلات سینوسی و مشکلات گوارشی و حساسیتهای پوستی در بزرگتر ها و کودکان اشاره می شود.

با پیروی از دستورات این کتاب و ایجاد تغییرات کوچک و نه به ظاهر مهم، عوامل آلرژی زا را برای همیشه از بین می برید.

متأسفانه آلرژی از آن دسته بیماریهایی است که عوامل متعددی دارد.

اما تبعیت از دستورات غذایی این کتاب و حذف ساده برخی از غذاها و داروها و برعکس افزودن برخی دیگر از غذاها و مکملها به رژیم غذایی، سیستم ایمنی بدن را بالا می برند و آلرژی را از بین خواهند برد.

خواننده این کتاب با عوامل آلرژی زا آشنا می شود. طی مطالعه و دسته بندی این عوامل همانند، عوامل ژنتیکی، عوامل محیطی و دیگر عوامل، از نحوه عملکرد انواع حساسیتها در بدن مطلع خواهد شد.

در این کتاب مبارزه با آلرژی، حتی اثرات برخی از داروها و میزان حساسیت زایی آنها بر روی بدن نیز ذکر می شود. در کنار جداول کامل غذایی که در آن کلیه غذاها به منظور مبارزه با آلرژی به پنج گروه بسیار سودمند، سودمند، بی اثر مجاز به مقدار بیشتر، بی اثر مجاز به مقدار کمتر و مضر تقسیم بندی می شوند.

جداول مصرف انواع مکملها به همراه میزان مصرف آنها نیز در کتاب وجود دارند و خواننده به سادگی با تهیۀ مکملهای ویژه گروه خون خود خواهد توانست حساسیت را از بین ببرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *