پرک کینوا ۱۵۰ گرمی

مطلب را به اشتراک بگذارید

پرک کینوا ۱۵۰ گرمی

کینوا پرک چیست ؟

آیا تا به حال در مورد کینوا پرک شنیده اید ؟ دانه کینوا فاقد گلوتن است و دارای پروتئین بسیار زیادی است و غله ای ایده آل برای گیاه خواران می باشد.کینوا پرک از دانه های کینوا فشرده شده، بدست می آید.یکی از بهترین مزایای پرک کینوا، مصرف آن بدون پخت است.می توانید کینوا پرک را برای صبحانه نیز استفاده کنید.کینوا پرک با شیر یا آب ولرم و با کمی میوه  وعده بسیار خوبی برای شما خواهد بود،این وعده غذایی سرشار از پروتئین بوده و برای بدن سودمند است.

ارزش غذایی کینوا پرک

دانه های کینوا به طور طبیعی کم کالری است. کینوا منبع بسیار خوبی از پروتئین گیاهی و فیبرهای غذایی است. یک سوم فنجان کینوا پرک حاوی ۱۳۰ کالری است. کینوا پرک منبع بسیار خوبی از پروتئین است و برای گیاه خواران سودمند می باشد.

روش مصرف کینوا پرک

کینوا پرک را می توانید هم به صورت خام و یا پخته شده برای تهیه صبحانه فوری و انواع سوپ استفاده کنید یا آن را بر روی سالادهایتان بپاشید.

دستور غذایی با کینوا پرک

یکی از بهترین دستورهای غذایی کینوا پرک وعده صبحانه آن است،بدین صورت که کینوا پرک را با جو دوسر صبحانه مخلوط کنید و یک وعده غذایی پر پروتئین داشته باشید.


موارد استفاده از کینوا پرک

کینوا پرک از دانه های کینوا فشرده شده، بدست می آید.یکی از بهترین مزایای پرک کینوا، پخت سریع آن است. می توانید کینوا پرک را برای تهیه انواع صبحانه فوری، شیرینی جات، فرنی، پنکیک، مافین و کلوچه استفاده کنید. کینوا پرک سرشار از پروتئین بوده و برای بدن سودمند است. کینوا پرک را می توانید هم به صورت خام و یا پخته شده استفاده کنید.

صبحانه ای لذیذ با کینوا پرک داشته باشید!

مواد لازم : 
جو دوسر پرک … نصف پیمانه
کینوا پرک …. نصف پیمانه
عسل …. ۲ قاشق غذاخوری
آب … ۲ لیوان
دارچین … ۱ قاشق چای خوری
جوز هندی … یک چهارم قاشق چای خوری (به دلخواه)
پودر زنجبیل … یک چهارم قاشق چای خوری (به دلخواه)
وانیل … نصف قاشق چای خوری
گردو …. به میزان دلخواه (جهت تزئین)

طرز تهیه : 

کینوا پرک را با پرک جو دوسر مخلوط کرده در ظرفی بریزید و آب و عسل و بقیه مواد را اضافه کرده به خوبی مخلوط کنید و از صبحانه پروتئینی خود لذت ببرید! این صبحانه لذیذ برای دو الی سه نفر است.
عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *