مزایای شفا بخش نمک دریا

مطلب را به اشتراک بگذارید

مزایای شفا بخش نمک دریا

حمام نمک دریا، برای جوان سازی پوست بسیار مفید است.حمام نمک دریا یک درمانگر طبیعی است. مردم در هر سنی که باشند می توانند از خواص درمانی نمک دریا، بهره مند شوند. حمام کردن بچه ها با نمک دریا برای داشتن خوابی عمیق مفید است.نوجوانان برای رهایی از استرس می توانند از حمام نمک دریا استفاده کنند. بزرگسالان نیز برای رهایی از مشکلات فکری می تواننداز حمام نمک دریا استفاده کنند. حمام نمک دریا نه تنها احساس خوبی دارد بلکه با داشتن خواص درمانی و مزایای دیگر برای بدن بسیار مفید است.

مزایای حمام نمک دریا برای بدن انسان

بدن از ۷ ماده معدنی ضروری تشکیل شده است.اکثر مردم دچار کمبود یک یا چند مولفه حیاتی مورد نیاز برای داشتن سلامتی هستند. غوطه ور کردن بدن در آب و نمک دریا می تواند برای حذف سموم بدن و بازگرداندن تعادل مواد معدنی کمک کند.

بهبود سلامت و زیبایی با حمام نمک دریا

استرس، اگزما، پسوریازیس، درد عضلانی، سلولیت، پوست خشک و آکنه را می توانید با مصرف حمام نمک دریا تا حدودی از بین ببرید.

نمک دریا کم سدیم یددار ۴۰۰ گرمی

آماده کردن حمام نمک دریایی

برای آماده کردن حمام آب با نمک دریایی، ابتدا وان را با آب گرم پر کنید سپس نصف فنجان نمک دریایی را به آن اضافه کنید و در آن بنشینید. به مدت ۲۰ دقیقه حداقل یکبار درهفته این کار را انجام دهید.

ید در نمک دریای OAB:

  • نمک دریا دارای مقداری ید به طور طبیعی می باشد که کمک زیادی در بر طرف کردن اختلالات تیروئید و بهبود عملکرد هورمونهای بدن دارد.
  • ید موجود در این نمک عملکرد استروژن در بافت سینه را تنظیم و از بیماری فیبروکیستیک سینه جلوگیری می کند.
  • ید مهمترین عامل در رشد مغز انسان و استخوانها است.
  • ید موجود در این نمک مناسب ترین عنصر برای دوران بارداری و سلامت جنین بوده و زنان باردار و کودکان نیاز بیشتری به آن دارند. و بهترین انتخاب برای زنان باردار در جلوگیری از سقط جنین است.
  • ید و پتاسیم موجود در این نمک باعث شده که نمک OAB به نمک ویژه بیماران قلبی که باید از مصرف سدیم اجتناب نمایند تبدیل گردد.
  • مصرف نمک دریا کم سدیم و یددار از افزایش فشار خون و ابتلا به سرطان ها، سکته قلبی، پوکی استخوان، بیماری های کلیوی و آسم و همچنین تولد نوزاد عقب افتاده جلوگیری می کند.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *