کتاب کنترل علائم یائسگی با علم گروه خون

مطلب را به اشتراک بگذارید

کتاب کنترل علائم یائسگی با علم گروه خون

 متاسفانه در بسیاری از جوامع و همچنین در کشور خودمان ایران نیز تا به امروز یائسگی را پایان جوانی و شادابی و سلامتی می دانند.

خوشبختانه علم نوین گروه خون و پزشکی امروزی این افکار را پوچ دانسته و چیزی جز خرافات نمی پندارند و خوشبختانه امروزه به راحتی و با روش های کاملا طبیعی ، بدون استفاده از هورمون درمانی و مصرف دارو هر زنی می تواند دوران یائسگی را با شادابی و سلامت پشت سر بگذارد.

مصرف غذاهای سازگار با نوع گروه خون هر زن می تواند به میزان بسیار زیادی مشکلات ناشی از یائسگی را تعدیل و حتی برطرف نماید. بسیاری از این مشکلات در اثر کاهش میزان ترشحات هورمونهای بدن و کم کار شدن تخمدان ها اتفاق می افتد و در اثر قطع شدن عادت ماهانه مشکلات جدیدی در زندگی زن به وجود می آید مانند ، بروز فشار خون ، دیابت و چاقی. اما پیروی از رژیم غذایی مناسب گروه خون و انجام ورزش های پیشنهادی به زنان کمک می کند تا حد الامکان از علائم یائسگی مانند گرگرفتگی و بدخلقی و افسردگی کاسته و مهم تر اینکه خستگی را برطرف می کند.در این کتاب به طور کامل در مورد مضرات و خطرات هورمون درمانی صحبت شده و به این مساله که هورمون درمانی از این پس دیگر یک معجزه نیست سخن به میان آمده است. حتی در مورد هورمون های گیاهی و اینکه برای چه گروهی از افراد مناسب و برای چه دسته ای خطر آفرین هستند نیز توضیحات کاملی ارائه گشته است.

 

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *