کاهش وزن و کینوا

مطلب را به اشتراک بگذارید

کاهش وزن و کینوا

۴ دلیل مبنی بر اینکه کینوا به کاهش وزن کمک می کند:

ویتامین:

کینوا دارای ۸ آمینواسید و ویتامین های مهمی مثل منیزیم و کلسیم است.دارای آهن و ویتامین B12 نیز می باشد که هر دو در تولید انرژی و کاهش وزن نقش قابل توجهی دارند.اگر بدن شما دارای کمبود گروه ویتامین های B است، این امر باعث کند شدن روند کاهش وزن شما خواهد شد.

احساس سیری طولانی مدت:

کینوا دارای فیبر و پروتئین است و این امر باعث می شود تا مدت بیشتری احساس سیری کنید.بیشتر افراد گیاه خوار هنگامی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند بدنبال غذایی می گردند تا بتواند آنها راسیر نگه دارد و کینوا این مسئله را برای این دسته از افراد به راحتی حل کرده است. فیبر موجود در کینوا باعث می شود تا بدن شما چربی و کلسترول کمتری جذب کند و این امر یکی از راه های کمک در لاغری است.

کاهش قند خون:

کینوا مناسب افراد دیابتی است.هنگامی که میزان قند بدن شما از حد تعادل خارج شد، کینوا غذایی سبک و متعادل کننده قند خون خواهد بود.

کینوا ارگانیک سفید ۲۵۰ گرمی

کینوا سفید ارگانیک

کالری کم:

کینوا به طور نسبی دارای کالری پایینی است.یک فنجان کینوا پخته شده ۱۷۲ کالری است.حتی اگر دو تا سه وعده در روز از کینوا مصرف کنید، مقدار زیادی غذا مصرف کرده اید و مقدار کمی کالری ! برای استفاده از کینوا با کالری کم تر می توانید آن را با سالاد یا سبزیجات میل کنید.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *