چای سیاه و سرطان پروستات

مطلب را به اشتراک بگذارید

محققان اسکاتلندی براساس یافته‌های اخیر خود اعلام کردند مصرف زیاد چای خطر ابتلا به سرطان پروستات در مردان را افزایش می‌دهد.
بنا براعلام محققان دانشگاه “گلاسگو” اسکاتلند، مردانی که چندین فنجان چای در طی روز مصرف می‌کنند ۵۰ درصد بیش از مردان دیگر در معرض ابتلا به این سرطان هستند.
محققان این مرکز با مطالعه بر روی شش هزار و ۱۶ داوطلب مرد که بین ۲۱ تا ۷۵ سال داشتند و بررسی میزان مصرف روزانه چای، قهوه، سیگار کشیدن و سلامت کلی این افراد به این نتیجه دست یافتند.
به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، در حدود ۶/۴ درصد از یک چهارم مردانی که در طول روز مقدار زیادی چای مصرف می‌کردند علائمی از بروز سرطان پروستات در آنان دیده شده است.
اما تحقیقات نشان داده است که چای سبز جایگزینی مناسب برای چای سیاه است زیرا چای سبز دارای آنتی اکسیدان های زیادی است که با رادیکال های آزاد که سرطان زا هستند مبارزه کرده و از بروز سرطان و پیری زودرس جلوگیری می کنند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *