ویتامین مفید برای بیماریهای کبدی

مطلب را به اشتراک بگذارید

آیا می دانید چه ویتامینی برای بیماری های کبد بسیار مفید است؟و چرا این ویتامین مفید است؟
استفاده از مکمل‌های ویتامین E و مواد غذایی حاوی این ماده می‌تواند برای درمان بیماران مبتلا به بیماری‌های کبدی مفید باشد.
افراد مبتلا به بیماری‌های کبدی می‌توانند با مصرمواد غذایی و یا مکمل‌های حاوی ویتامین E به درمان خود بپردازند، البته مصرف این ویتامین باید زیر نظر پزشک باشد.
افراد مبتلا به کبد چرب هم می‌توانند از این ویتامین برای بهبود یافتن استفاده کنند، اما متاسفانه مصرف این ماده برای بیماران کبدی که به دلیل مصرف الکل دچار این بیماری شدند، اصلا توصیه نمی‌شود.
ویتامین E پیش از این برای درمان بیماری‌های کبدی اصلا توصیه نمی‌شد و معمولا افرادی که در شرف ابتلا به این بیماری بودند، تنها می‌توانستند از آن استفاده کنند، اما با مطالعات و تحقیقات جدید مشخص شد که می‌توان از این ویتامین نیز حتی برای بیماران کبدی دیابتی هم استفاده کرد.
تجویز ویتامین E و قرص‌های مکمل برای افراد مستعد این بیماری نیز توصیه می‌شود. البته کاهش مصرف مواد غذایی پرچرب و رعایت رژیم غذایی اصولی و مناسب نیز در کنار این مکمل‌های ویتامینه کمک مؤثر به درمان بیماران می‌کنند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *