مبارزه با بیماریهای قلبی عروقی با علم گروه خونی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مبارزه با بیماریهای قلبی عروقی با علم گروه خونی

 مانند سایر کتاب‌های تخصصی، آقای دکتر دآدامو با ارائه راه کارهای کاملاً نوین در این کتاب نیز به روش‌های جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی و درمان آنها در افراد با گروه‌های خونی مختلف پرداخته است.

قلب شما ارگانی شگفت‌انگیز است. آلکسیس کارل زیست‌شناس و محقق معروف و برنده جایزه نوبل در سال ۱۹۱۲ در علم فیزیولوژی و طب،ثابت کرده است که در صورت رساندن اکسیژن و غذای مناسب به قلب، این ارگان می‌تواند به مدت دو قرن کار کند.

دلیل بروز بیماری‌های قلبی‌، کارکرد بیش از حد این ارگان نیست بلکه دلیل، رسوب پسماندهای تغذیه‌ای نامناسبی است که معمولاً باعث ابتلا فرد به بیماری سرخرگ‌ها می‌شود.

پس همان‌ گونه که شاهد هستید می‌توانید با پیروی از دستورات ارائه شده از سوی آقای دکتر دآدامو‌، به سلامت کامل دست یافته و از قلب تان محافظت نمائید.

در این کتاب شما با رژیم‌های ویژه غذایی مختص گروه خون تان آشنا خواهید شد و در می‌یابید که استفاده از غذاهای ویژه و قطع مصرف برخی از خوراکی‌ها‌، به شما کمک خواهد کرد تا از بالا رفتن کلسترول و ابتلا به بیماری‌های قلبی جلوگیری نمایید و با استفاده از انواع ویتامین‌ها و مکمل‌های ویژه و با استفاده از روش‌های کاملاً طبیعی و مصرف گیاهان دارویی و چای‌های گیاهی به سلامت کامل دست یابید. 

هرگز مصرف محصولات حاوی فیبر و ویتامین‌های گروه B را فراموش نکنید. از انواع ماهی و گوشت‌های سودمند بهره برده و با مصرف سبزیجات و میوه‌ها و غلاتی چون جو دو سر، که بالاترین فیبر و ویتامین B را داراست، به کارکرد قلب خود کمک نمایید.

در حال حاضر اولین علت مرگ و میر در کشورمان را بیماری‌های قلبی- عروقی تشکیل می‌دهد که خود از بزرگترین معضلات جامعه است که متاسفانه یکی از مهم‌ترین علتهای آن استرس و اضطراب بوده و از دیگر علل آن مصرف روغن‌های نامناسب است. آقای دکتر دادامو در این خصوص انواع مکمل‌ها و چای‌های گیاهی آرامبخش را جهت رسیدن به آرامش توصیه نموده است‌، بهترین روغن پیشنهادی او برای کلیه مصارف اعم از پخت و پز و سرخ کردن و سالاد و غیره روغن زیتون است.

در این کتاب در کنار توصیه مصرف غذاهای بسیار سودمند ویژه گروه خون‌تان‌، جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی، با ورزش‌های مخصوص هر گروه خون نیز آشنا خواهید شد. 

 

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *