درمان بیماری ام اس با کینوا

مطلب را به اشتراک بگذارید

درمان بیماری ام اس با کینوا

بیماری ام اس یک بیماری التهابی است که در آن میلین سلول های عصبی در مغز و نخاع آسیب می بینند. این آسیب دیدگی در توانایی بخش‌هایی از سیستم عصبی که مسئول ارتباط هستند می‌تواند اختلال ایجاد می‌کند و باعث به وجود آمدن علائم و نشانه‌های زیاد جسمی شود. موثرترین راهی که مبتلایان به ام اس باید انجام دهند داشتن شرایط یک زندگی سالم است.

کینوا ارگانیک سه رنگ ۲۵۰ گرمی

کینوا سه رنگ ارگانیک

ورزش مداوم و منظمی داشته باشند و از مواد شیمیایی صنعتی نظیر آفت کش ها و حشره کش ها دوری کنند.خانم بوراچ فردی بود که بیماری ام اس خود را درمان کرد.خانم بوراچ به این اعتقاد داشت که هوش ذاتی است و توانایی دارد تا خود را التیام بدهد.

او در کتاب خویش تحت عنوان Healing Multiple Sclerosis (درمان بیماری MS) علت بیماری را توضیح می دهد و از طریق رژیم درمانی و سم زدایی بدن درمان کامل خود را به اشتراک می گذارد. خانم بوراچ در این کتاب به تاثیر رژیم غذایی در درمان بسیاری از بیماری ها مخصوصا بیماری ام اس اشاره می کند.او معتقد است یکی از مواد غذایی که به بدن آسیب می رساند گلوتن است.گلوتن موجود در جو و گندم باعث ایجاد التهاب در بدن می شود. گلوتن به لایه درونی روده کوچک چسبیده و باعث التهاب و درد در بعضی از افراد می شود. مواد غذایی که فاقد گلوتن هستند کینوا و جو دوسر اند. خانم بوراچ به مصرف این دو ماده غذایی جهت بهبود بیماری تاکید می کند.                     

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *