جو دوسر پرک، ویاگرای طبیعی

مطلب را به اشتراک بگذارید

جو دوسر پرک، ویاگرای طبیعی

اگر از استرس، فشار روحی، افسردگی، خستگی و ناتوانی جنسی رنج می برید مطمئناً تا به امروز از جو دو سر استفاده نکرده اید. جو دو سر تاثیر فوق العاده ای بر روی سیستم عصبی و مغز دارد که خود باعث بالا رفتن در هر دو جنس زن و مرد می شود. به همین دلیل لقب “ویاگرای طبیعی” را به این غله سودمند داده اند!

طبق تحقیقات انجام شده در صنعت داروسازی توسط آقای دکتر لاری کلاپ چکاندن روزی دو بار، ده قطره از عصاره جو دو سر زیر زبان باعث افزایش چشمگیر توانایی جنسی در مردان و زنان می شود.
مصرف جو دو سر باعث افزایش میل جنسی شده و ماده موثره موجود در جو دو سر تأثیر فوق العاده ای بر روی روح و روان زوجین داشته و باعث آرامش اعصاب شده و عملکرد مغز را بهبود می بخشد. از آنجا که باعث آرامش بخشیدن به اعصاب می شود به تبع آن بر روی اعصاب ماهیچه های بدن اثر مطلوبی داشته و باعث بالا رفتن لذت جنسی می شود. جو دوسر باعث تنظیم ترشح استروژن و تستوسترون است که خود باعث بالا رفتن توانایی جنسی خواهد شد. 

جو دو سر پرک صبحانه فوری ۲۰۰ گرمی

جو دو سر تنها غله مورد تائید انجمن قلب آمریکا بوده و از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می نماید. جو دو سر باعث تنظیم کلسترول خون شده و کلسترول را کاهش می دهد. لذا از آنجا که گردش خون را بهبود می بخشد باعث افزایش خون رسانی به اعضا بدن شده و توانایی جنسی در مردان را بالا می برد.
امروزه داروهای  زیادی جهت کاستن کلسترول از جو دو سر تهیه می شود که اثرات شگفت انگیزی بر روی کلسترول دارد.

غله جو دو سر نه تنها منبع غنی فیبر است و سلطان فیبر غلات نام گرفته است همچنین حاوی میزان زیادی آهن، روی و منگنز است که هر سه ماده نیز برای درمان کم خونی و آرامش اعصاب بسیار ضروری است. 
خوشبختانه هیچ گونه عوارض جانبی در نتیجه مصرف جو دو سر گزارش نشده است. 
بدینوسیله به جای مصرف بسیاری از داروهای توانبخش جنسی که هر روزه ده ها مورد از آنها را در تبلیغات می بینیم که همگی نیز دارای عوارض جانبی و قیمتهای هنگفتی هستند، با مصرف روزانه ۱۰۰ گرم جو دو سر یا سبوس آن به راحتی مشکل ناتوانی جنسی را بهبود بخشیده و پس از دو هفته مصرف روزانه این غله سودمند اثر شگفت انگیز آن بر قدرت جنسی، تنظیم کلسترول خون و تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.

جهت بالا رفتن توانایی جنسی می توانید جو دو سر را با کشمش، زنجبیل یا آجیل های مناسب گروه خونی تان مصرف نمایید زیرا جو دو سر حاوی پروتئین زیاد بوده و مصرف آن در ابتدای روز باعث آغاز روزی پر از انرژی خواهد شد. 

خرید جو دو سر

جو دوسر پرک و انواع مختلف آن را می توانید از وب سایت oabshop.ir تهیه فرمایید.

جودوسر ماده اولیه و اصلی بسیاری از داروهای توانبخشی جنسی، اعم از ویاگراها، کبرا و بیوگرا است که با سایر مواد ترکیب شده و با قیمت های گزاف به فروش می رسد. به همین دلیل مصرف خالص این غله بهتر از هر داروی گران دیگری می تواند بر توانایی جنسی اثر داشته باشد. توجه داشته باشید که ترکیبات بسیاری از داروهای توانبخش جنسی دارای عوارضی مانند سکته قلبی، تخریب غده تیروئید و افسردگی مزمن هستند. 

از لحاظ بهبودی بخشیدن به توانایی جنسی مصرف جو دو سر بسیار سودمند بوده و مصرف گیاهان دارویی مانند سنبل الطیب در کنار جو دو سر همچنین می تواند باعث آرامش هر چه بیشتر اعصاب شود. 
توجه داشته باشید که مصرف جو دو سر به دلیل دارا بودن ماده موثره جوانی، ” سیلیکا ” از آلزایمر جلوگیری کرده و به دلیل دارا بودن سیلیکون، کلاژن پوست را تقویت کرده و باعث جوان سازی و پاک سازی پوست می شود. مصرف جو دو سر به شدت از اگزما و خشکی پوست جلوگیری می کند و باعث طراوت هر چه بیشتر پوست می شود.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *