ارتباط روغن زیتون فرابکر ارگانیک و کاهش وزن

مطلب را به اشتراک بگذارید

ارتباط روغن زیتون فرابکر ارگانیک و کاهش وزن

افزایش وزن یک مشکل عمده اساسی در غرب کشور آمریکا است. امروزه مردم به دلیل نداشتن فعالیت زیاد بدنی و زندگی پر استرس به این مشکل دچار می شوند. بیش از نیمی از جمیعت برخی از کشورهای صنعتی دارای اضافه وزن هستند. افزایش وزن منجر به افزایش خطر ابتلا به فشار خون بالا، دیابت، کلسترول بالا و تری گلیسرید می شود. تمامی این عوامل ذکر شده خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهند.لذا حذف روغن های دیگر و جایگزین کردن روغن زیتون فرابکر در رژیم غذایی بهترین راه کم کردن وزن است، زیرا عاری از آفت کش ها بوده و به درستی هضم و جذب می شود و دارای بیشترین میزان اسیدهای چرب غیر اشباع است.

داشتن اضافه وزن چیست ؟

چاقی یا اضافه وزن وضیعت پزشکی است که بافت چربی بیش از حد طبیعی در بدن فرد انباشته شده باشد.این وضیعت زمانی اتفاق می افتد که مقدار انرژی بدست آمده از طریق رژیم غذایی بیشتر از انرژی مصرفی است.

یک رژیم غذایی برای کاهش وزن باید این موارد را در خود داشته باشد :

  • تامین انرژی مورد نیاز بدن
  • تامین تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن

روغن زیتون فرابکر ارگانیک ۰.۵ لیتری

روغن زیتون فرابکر ارگانیک

تاثیر مصرف روغن زیتون فرابکر ارگانیک در کاهش وزن

روغن زیتون فرابکر ارگانیک یک ماده غذایی بیولوژیکی است. مصرف روغن زیتون ارگانیک عوارض روغن های مصرفی دیگر را ندارد.تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی غنی از روغن زیتون فرابکر ارگانیک عملکرد بهتری در نگه داشتن وزن ایده آل در مقایسه با رژیم غذایی کم چرب نشان می دهد.

روغن زیتون فرابکر شرکت OAB دارای عطر و طعمی بی نظیر است و از همه مهمتر دارای اسیدیته ۰٫۴ است.همانگونه که می دانید اسیدیته کمتر از ۰٫۸ درصد به آن معناست که آن روغن در رده روغن های فرابکر قرار دارد.

حتماً دقت داشته باشید که اسیدیته و پروکسید روغن زیتون باید پایین باشد.در هنگام خرید روغن زیتون میزان اسیدیته باید روی بسته بندی ذکر گشته باشد.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *