شور مخصوص بادمجان ۷۰۰ گرمی

شور-مخصوص-بادمجان-1

مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره شور مخصوص بادمجان در این مطلب توضیح می دهیم.

با ما همراه باشید.

شور مخصوص بادمجان OAB

بادمجان سال ها در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته است. در هند قدیم از بادمجان، برای درمان دیابت و درمان آسم استفاده می شد.

بادمجان حاوی پتاسیم، مس، منگنز و غنی از مواد معدنی، ویتامین های گروه B و فیبر است. شور مخصوص بادمجان OAB حاوی تکه های بادمجان، نمک تصفیه کم سدیم، سیر، سرکه سیب طبیعی، فلفل و آب آشامیدنی است.

رنگ بنفش تیره پوست بادمجان به دلیل ماده ای بنام ناسونین است و نوعی آنتی اکسیدان است که خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی دارد. غشای سلولی مغز و عملکرد ایمنی بدن را نیز تنظیم و تقویت می کند.

این آنتی اکسیدان، همچنین از تولید و جذب آهن اضافی در بدن جلوگیری می کند.

خواص بادمجان در شور مخصوص بادمجان:

همانند سیب زمینی، گوجه فرنگی و فلفل، گیاه آن شب بو است. و محصولی از هند و آسیا است. به دلیل ساختار غنی و گوشتی بادمجان، جایگزین خوبی برای گوشت به شمار می آید.

شور-مخصوص-بادمجان-OAB-1

گیاه آن بیشتر در آب و هوای گرم و خشک میروید تا در هوای گرم و مرطوب و تا زمانی که آن را غرق در روغن نکرده باشید، جزو صیفی جات سالم بشمار می رود.

 

شور مخصوص بادمجان OAB حاوی سرکه سیب طبیعی است. سرکه سیب طبیعی، حاوی ویتامین های C و B است، سطح قند خون را کاهش می دهد و باکتری های مضر را از بین می برد.

از دیگر خواص سرکه سیب موجود در شور بادمجان OAB کاهش قند خون، تنظیم فشار خون، لاغری، سلامت پوست و از بین بردن باکتری های مضر است.

تحقیقات اخیر نشان می دهند بادمجان، بدن را در برابر نوعی آسیب DNA که موجب ایجاد سرطان می شود، حفظ می کند.

شور مخصوص بادمجان را از مغازه ها یا بصورت آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *