درمان مشکلات کلیوی با جینسینگ

مطلب را به اشتراک بگذارید

جینسینگ یک گیاه دارویی است که از قدیم الایام برای درمان امراض مختلف در طب سنتی چین استفاده شده است.
از جمله مشکلاتی که گیاه جینسینگ می تواند درمان کند مشکلات کلیوی است. یکی از فعالیت های مهم کلیه کمک به گوارش چربی است و  همچنین باعث کاهش گلوکز خون و همچنین افزایش ایمنی بدن انسان است. دیده شده که بعد از مصرف جینسینگ برخی از علائم مشکلات کلیوی مانند خستگی، کم خونی و فشار خون زیاد بر طرف می شود.

معمولاً افرادی که دارای مشکلات کلیوی هستند علائمی مانند پروتئینوری یعنی ترشح بیش از حد پروتئین در بدن و همچنین کلسترول بالا هستند. این عوامل باعث افزایش بیماری های قلبی در بیمارانی که مشکل کلیوی دارند می شود.جینسینگ می تواند به گوارش چربی ها کمک کند و در نتیجه باعث جلوگیری از افزایش کلسترول و تری گلیسیرید در بدن می شود.            

جینسینگ، ضد دیابت:
اگر بیماران کلیوی دارای مشکلاتی نظیر دیابت نیز بودند جینسینگ بهترین داروی گیاهی برای آنهاست زیرا جینسینگ به طور طبیعی یک منبع برای کنترل قند خون بدن می باشد.
همچنین جینسینگ می تواند باعث جلوگیری و حتی از بین رفتن سنگ های کلیوی شود. به این دلیل که جینسینگ گیاه دارویی است که باعث سم زدایی بدن می شود. همین امر سم زدایی باعث می شود تا سنگ کلیه در بدن تشکیل نشود. همچنین جینسینگ باعث کاهش اسید اوریک خون می شود که این خود امری است برای جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه.
جینسینگ باعث می شود که سیستم ایمنی بدن افزایش پیدا کند و قوی شود. همین امر باعث می شود نه تنها از بیماری های کلیوی بلکه بیماری های ایمنی مانند عفونت ها و ویروس ها نیز با مصرف جینسینگ جلوگیری شود.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *