کینوا سفید ایرانی ۲۵۰ گرمی

کینوا-سفید-ایرانی-1

مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره کینوا سفید ایرانی در این مطلب توضیح می دهیم.

با ما همراه باشید.

کینوا سفید ایرانی OAB

 

کینوا سفید ایرانی (White Quinoa) سرشار از پروتین، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد مغذی بیشتری نسبت به دانه های دیگر است.

گیاه کینوا بدون گلوتن، پروتئینی کامل و کم کالری است که با مصرف آن نه تنها پروتئین بدنتان را تکمیل می‌کنید، بلکه ۸ آمینواسید لازم را فراهم کرده‌اید و برای تمامی گروه‌های خونی بسیار مناسب است.

کینوا دانه ای ۵۰۰۰ ساله است که در مناطق کوهستانی جنوب آمریکا یافت می شود. با توجه به مزایای قابل توجهی که دارد در سال های اخیر محبوبیت ویژه ای بین مردم پیدا کرده است.

کینوا-سفید-OAB-1

خواص کینوا سفید ایرانی:

– کینوا غله برتر گیاهخواران است و در سال ۲۰۱۳ از سوی سازمان FAO سال جهانی کینوا نام گذاری شد.

– مصرف کینوا سفید ایرانی باعث کاهش کلسترول خون و فشار خون، تضمین کاهش وزن، رفع یبوست، ضد التهاب، پرورش اندام، تقویت مو، پیشگیری از سرطان و کنترل پیش فعالی کودک می‌شود.

– منبع غنی از آهن، فسفر، ویتامین B، امگا ۳، منیزیم، کلسیم و لیزین (یکی از ضروری‌ترین اسید آمینهٔ اصلی) است.

یکی از آمینواسیدهای خاصی که در کینوا سفید ایرانی یافت می شود لیزین است. لیزین معمولاً در افرادی که در تلاش فرم دادن به عضلات بدنشان هستند، مورد توجه واقع شده است. لازم به ذکر است که سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. به افزایش سطح سروتونین (احساس آرامش بیشتر) نیز کمک می کند. پس به جای استفاده از مکمل های غیر مجاز از کینوا استفاده کنید.

رایج‌ترین رنگهای کینوا در سه رنگ سفید، قرمز و سیاه می‌باشد. کینوا سفید ایرانی شرکت OAB هیچگونه مواد یا رنگ افزودنی ندارد. از نظر ارزش غذایی تفاوت چندانی بین انواع کینوا وجود ندارد و تفاوت اصلی و بارز آنها در رنگ و بافت آنهاست.

– کینوا گیاهی است برای متعادل کردن قند خون و برای کنترل دیابت بسیار سودمند می‌باشد.

– در مقایسه با دیگر دانه های گیاهی، منبع غنی از ویتامین B است. آن را از خانواده غلات می نامند چون نحوه پخت و بافت آن شبیه غلات است. ویتامین گروه B در طول روز به بدن کمک شایانی می کند. ویتامین B12 به تنهایی، خواص فراوانی دارد، پس قطعاً نمی خواهید که با کمبود آن در بدن مواجه شوید. پس کینوا را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

– فلاوونوئید تنها در میوه هایی از جمله توت یافت می شود. فلاوونوئید ها به بیماری های قلبی عروقی و بیماری های التهابی کمک می کند. این بدین معنی است که اگر شما در معرض خطر بیماری های قلبی هستید یا در حالت پیشگیری از آن بیماری هستید، می توانید از کینوا سفید ایرانی بیشتری استفاده کنید. اگر شما به التهاب مفصل یا هر نوع التهابی دچار هستید، می توانید برای تسکین آن، از این محصول استفاده کنید.

کینوا سفید ایرانی را می توانید از مغازه ها یا بصورت آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *