کوک کردن ساعت بدن شما برای رسیدن به سلامتی (B)

مطلب را به اشتراک بگذارید

یکی از بهترین روش های برای افراد دارنده گروه خون B برای مقابله با استرس، داشتن برنامه منظم خواب و بیداری است. این مسأله بسیار منطقی است زیرا یکی از کلیدهای متعادل سازی ترشح کورتیزول، داشتن برنامه منظم ۲۴ ساعته است. شما می توانید برنامه روزانه خود را طوری آغاز نمایید که بین ساعت شش الی هشت صبح در معرض نور قرار بگیرد. (نور طبیعی خورشید و یا می توانید چراغ های اتاقتان را روشن کنید). 

دو مکمل ملاتونین و یک نوع ویتامین B12 به نام متیل موبالامین، دارای خاصیت زیادی برای شما هستند. از بهترین روش ها، تنظیم برنامه خواب و بهره جستن از نور روشن توأم با استفاده از این مکمل هاست. این مکمل ها اجازه می دهند که شما بهره چند برابری از خاصیت نور خورشید ببرید. همچنین کیفیت خواب شما را بهتر نموده و کمک می کنند تا شاداب و سرحال بیدار شوید. البته این مکمل ها کورتیزول را پایین نمی آورند ولی میزان و وقت ترشح کورتیزول در طول روز را به عقب می اندازند. 

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *