چگونه از شکم خود دوستی مفید ، موثر و زیبا بسازیم ؟

چگونه از شکم خود دوستی مفید ، موثر و زیبا بسازیم

مطلب را به اشتراک بگذارید

چگونه از شکم خود دوستی مفید ، موثر و زیبا بسازیم ؟

چاره ی کار آسان است ، واقعاً آسان و عملی است.

گاهی اوقات ، متوجه می شویم که به هیچ وجه حالمان خوب نیست. بلـه ! گاهی سهل انگاری کوچکی در قبال جسم مان و با یک خستگی عمیق ، می تواند روند هماهنگ سیستم بدن را مختل کند. سلامتی و زیبایی ابدی نیستند ولی با مراقبت می توانیم از سرمایه ی خود ، به مدتی کمابیش طولانی تر استفاده کنیم.

باید بسیار هوشیار و محتاط بود. هر فرد بالغ و سالمی می داند که تصمیم گیری با خود اوست. اگر بتواند، خوب است که روزانه در منزل ورزش کند. زیرا این تنها امکانی است که در اختیار همه قرار دارد ، تا بدن خود را زیبا و سالم نگه دارند ، تحرک خود را حفظ کنند و در نهایت ، شور زندگی در خود ایجاد نمایند.

در بعضی موارد ، انجام تمرینهای ورزشی خواه ناخواه ضروری است. مثلاً پس از زایمان ، و خاصه بعد از پنجاه سالگی. در مورد اول ، با چند جلسه تمرین که زیر نظر مربی کارآمد انجام گیرد ، بافتهای ماهیچه ای شکم قدرت خود را باز می یابند و به سرعت جمع می شوند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *