۴ ماده ای که هر چه بخورید بیشتر لاغر می شوید

4 ماده ای که هر چه بخورید بیشتر لاغر می شوید

مطلب را به اشتراک بگذارید

آرزوی هر کسی این است که بدون نیاز به پیروی از یک رژیم غذایی،‌ وزن اضافه اش را از دست بدهد. برخی مواد غذایی برای رسیدن به این آرزو موثر هستند، چهار ماده غذایی که موجب کاهش وزن می شود را بشناسید.

گوشت بدون چربی

گوشت مرغ بدون چربی یکی از بهترین مواد غذایی است که به کاهش وزن افراد کمک می کند زیرا پروتئین و چربی کمی دارد.همچنین ماهیچه بدون چربی کمک خواهد کرد که سوزاندن چربی ها با شتاب بیشتری پیش رود. اگر تمایلی به خوردن و مصرف گوشت مرغ ندارید می توانید از سینه بوقلمون استفاده کنید.
گوشت قرمز و گروه خون: 
مصرف گوشت قرمز برای دارندگان گروه های خونی B و O مفید بوده اما مصرف آن برای گروه خون A توصیه نمی شود.

ماهی

ماهی منبع بسیار مناسبی برای کاهش وزن سریع به شمار می رود. ماهی آزاد و تن حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند و اسیدهای چرب امگا ۳ چربی خوب و اشباع نشده به شمار می روند. وزن افراد به دلیل لپیتن و ذخیره چربی بالا می رود اسیدهای چرب امگا ۳ بر لپیتن تاثیر می گذارد و باعث می شود تا افراد چاق به راحتی وزن خود را از دست دهند. ماهی ها را حتماً بر اساس گروه خونتان انتخاب کنید.

روغن زیتون

به جای روغن های چرب از روغن زیتون استفاده کنید. روغن زیتون حاوی چربی های اشباع نشده است و این چربی نه تنها به کاهش اشتها کمک می کند بلکه با کلسترول مبارزه می کند و این روغن سطح کلسترول را در بدن پائین نگه می دارد.
روغن زیتون و گروه خون:
 استفاده از آن برای تمامی گروه های خونی مفید می باشد.

انواع توت 

انواع توت ها برای از دست دادن وزن مناسب هستند. توت سیاه، زغال اخته، توت فرنگی و … باعث از دست دادن وزن می شود و سرکوب کننده اشتها هستند.همان طور که می دانید از دست دادن وزن فقط به این معنا نیست که باید فرد گرسنگی را تحمل کند بلکه مناسب خوردن و درست مصرف کردن مواد غذایی به داشتن وزنی ایده آل کمک می کند و میزان آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها در بدن حفظ می شود. غذاهایی مانند دانه های روغنی،‌ جو دوسر، تخم مرغ و بادام باعث کاهش وزن می شود. با استفاده از این رژیم غذایی قادر هستید چربی های اضافی بدن و شکم را از دست بدهید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *