پوستی سالم با کلم قرمز

مطلب را به اشتراک بگذارید

پوستی سالم با کلم قرمز

جدا از اهمیت کلم قرمز به عنوان ماده اصلی سالاد، این گیاه به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدان در سلامت پوست بسیار مفید است.
کلم قرمز منبع غنی از ویتامین C و ویتامین k است و رنگ قرمز آن موجب می‌شود تا نسبت به کلم سبز اثرات درمانی بیشتری داشته باشد.
مطالعات انجام شده در مورد خواص این گیاه نشان می‌دهد که «آنتوسیانین» موجود در آن می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های مفرط قلبی- عروقی، دیابت و انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد. همچنین مصرف این گیاه به دلیل ترکیب آنتی اکسیدان‌های موجود در آن به شفافیت و لطافت پوست کمک شایانی خواهد کرد.
برای نگه داشتن کلم قرمز آن را داخل کیسه پلاستیکی نگه دارید و داخل یخچال قرار دهید که این کار می‌تواند این گیاه را مدت دو هفته تازه نگه دارد.
توجه : مصرف کلم قرمز برای دارندگان گروه خونی A مضر ، برای دارندگان گروه خونی O  و AB بی اثر و برای دارندگان گروه خونی B سودمند است.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *