نحوه ی زندگی اکتسابی برای کودکان دارنده گروه خون AB

مطلب را به اشتراک بگذارید

پایه ی زندگی کودکان خود را براساس تکنیک های زیر محکم کنید تا رشدی سالم، روح و جسمی سالم و ریسک ابتلاء به بیماری ها در آنان از بین برود.
کودکان خردسال
• محیطی بدون محدودی تها برای آنها ایجاد کنید. مثلاً اجازه دهید تا او خود لباس های خودش را انتخاب کند، حتّی اگر رنگ و نوع آن را نمی پسندید.
• در مورد قانون ها در منزل انعطاف پذیر باشید. (البتّه تا جایی که ممکن باشد). برای مثال زمان خواب و غذا خوردن.
• سعی کنید کودکتان برای بهره مندی از نور خورشید و هوای تازه به اندازه کافی در خارج از منزل وقت بگذراند.

• از سنین پایین، یعنی ۲ الی ۳ سالگی می توانید کودک خود را در ورزش های تنفّسی و کششی شرکت دهید.

• بر روی اجتماعی شدن کودکان خود تأکید نمایید و سعی کنید تا آنان بتوانند روابط اجتماعی خود را در محیط های بدون رقابت شکوفا سازند. کودکان دارنده گروه خون AB بسیار اجتماعی هستند ولی به آسانی می توانند به علّت فشار بالا از جامعه دوری کنند.
• افراد دارنده گروه خون AB همیشه احساسات خود را درون خود نگه می دارند. توجه ویژه به نشانه های ناراحتی و غم در کودکان خود داشته باشید.
کودکان بزرگسال
• به کودکان خود خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر، دخانیات و الکل را گوشزد نمایید.توجه داشته باشید که خود سرمشق خوبی برای آنان باشید. افراد دارنده گروه خون AB ، همانند افراد دارنده گروه خون O ، در اعتیاد به رفتارهای ناپسند آسیب پذیرتر هستند.
• کودک خود را تشویق به شرکت در ورزش هایی که نیاز زیادی به رقابت ندارند نمایید و به آنها اجازه بروز احساسات هنری همچون رقص را بدهید.
• به کودک خود اجازه دهید تا استقلال خود را با برعهده گرفتن مسئولیت های کوچک و یا شغلی ساده و یا برنامه های مطالعه شکوفا سازد.
کودکان با گروه خونی AB و خصوصیات آنها
افرادی که دارای چنین گروه خونی هستند، اصولا انسان هایی خونسرد و آرام می باشند که می توانند دوستان خوبی برای شما باشند. همیشه آسایش و راحتی را برای همه فراهم می‌کنند و طبیعتاً سرگرم کننده، منصف و با نزاکت اند.
نقطه ضعف آن‌ها هم می‌تواند این باشد که گوشه گیر و بی‌پرده هستند و در تصمیم‌گیری مردد می‌شوند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *