میان فرم بدن و وزن چه ارتباطی وجود دارد

میان فرم بدن و وزن چه ارتباطی وجود دارد

مطلب را به اشتراک بگذارید

میان فرم بدن و وزن چه ارتباطی وجود دارد

وزن ، همیشه هم به حجم ارتباط ندارد. بعضی افراد را می بینیم که عضلات خوب و متراکمی دارند ، اما بر خلاف انتظار ما ، بسیار سنگین اند. بر عکس ، افرادی نیز هستند که کاملاً گرد و چاق اند ، ولی وقتی روی ترازو قرار می گیرند سبکی نسبی و تو خالی بودنشان عجیب به نظر می رسد.

عظله ای که بافت سالم و اصیلی دارد ، سنگین است. بر عکس بافتهای مریض ( چربی و سلولیت ) سبک اند. به عبارت دیگر ، در صورت داشتن وزن ثابت ، اگر بافتهای چربی خود را به عضله تبدیل کنیم ، حجم ما کمتر می شود ( در اصطلاح می گویند سایز کم کرده ایم ) و باریکتر می شویم.

پس اگر خیلی زود جلوی اضافه وزن را بگیریم مشکل برطرف می شود.برای این کار ، اغلب باید خود را در آینه نگاه کنیم و با رعایت یک رژیم غذایی عاقلانه و حساب شده وزن خود را ثابت نگه داریم. یعنی با هشیاری رژیم غذایی مناسب حال خود پیدا کنیم، رژیمی که احتیاج بدن ، ذائقه فردی و پرهیزغذایی را تواماً در نظر بگیرد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *