مزایا ی باور نکردنی زردچوبه

مطلب را به اشتراک بگذارید

مزایا ی باور نکردنی زردچوبه

۱- مبارزه با آرتروز:

 خواص ضد التهابی زردچوبه برای کسانی که از آرتریت و آرتروز رنج می برند بسیار موثر است. مصرف منظم زردچوبه، بخصوص زردچوبه ارگانیـک و خــام رادیکال های آزاد مضر را خنثی کرده و از آسیب دیدن سلول های بدن و در نتیجه التهاب جلوگیری می کند.

۲- تنظیم قند خون:

 زردچوبه توانایی بهبود اثـرات داروهای دیـابتی و کنتـرل بیمـاری دیابـت را دارد. زردچوبـه ریسـک خطر مـقـاومت بدن نسبـت به انـسولیــن را کـاهــش می دهـد.

۳- کاهش وزن:

 اضافه کردن زردچوبه به رژیم غذایی باعث افزایش تولید صفرا (زردآب) می شود، که یک عامل ضروری در تجزیه چربی ها برای رسیدن به وزن ایده آل اســت. بــا اضافه کردن یک قاشق چایخـوری زردچـوبه بـه وعــده هــای غذایی خـود ایـن فـرآیـنـد چـربــی سوزی در بـدن را بهـبـود بـخــشـیـد. تـولیـد صــفـرا  (زردآب) به  هـضـم بـهـتـر و جلوگـیــری از بـیـمـاری های کبدی نیز کمک می کند.

زردچوبه ارگانیک ۲۰۰ گرمی 

۴- بهبود سریع زخم:

 شما می توانید از زردچوبه به عنوان یک ضد عفـونی کننـده طبیعی به دلیل خواص آنتی سپتیک و ضد باکتری استفاده کنید و بر روی منطقه زخـم بپاشـید. هم چنین تـحـقیقـات نـشـان داده اســت کـه از زردچـوبـه در درمان بیـمـاری پسـوریـازیـس و سـایـر بیماری های پوستی هم می توان استفاده کرد. خواص آنتی سپتیک و ضد باکتری موجود در زردچوبه  به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی به شما در درمان زخم ها کـمـک مــی کند.

۵- جلو گیری از آلزایمر:

 بیماری آلزایمر از طریق التهاب مغزی ایجاد می شود. خاصیت ضد التهابی زردچوبه به حذف پلاک و چربی انباشـته شـده در مـغـز کمـک کـرده و جـریـان اکسیژن رسانی به مغز را بهبود می بخشد.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *